نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۹

دلیل خلق شخصیت‌های کوما و پاندا در مجموعه بازی تکن مشخص شد

کارگردان بازی Tekken 8 به‌تازگی درباره وجود شخصیت‌هایی عجیبی مثل کوما و پاندا در مجموعه تکن صحبت کرده است.

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان بازی Tekken 8 اخیرا فاش کرده است که دلیل اصلی حضور کوما در سری تکن این است که مبارزه با یک خرس ایده جذابی به‌نظر می‌رسد. هم‌اکنون هم کوما و هم پاندا به‌عنوان مبارزهای قابل بازی در Tekken 8 تأیید شده‌اند و حالا یکی از اعضای تیم توسعه‌هنده تکن نیز توضیحاتی در مورد افزودن این شخصیت‌ها به مجموعه ارائه داده است. کاتسوهیرو هارادا، کارگردان بازی Tekken 8 درباره اینکه چرا شخصیت کوما و بعدها پاندا به سری تکن اضافه شدند، صحبت کرده است.

این‌طور که او می‌گوید، بازی‌های ویدیویی به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهند تا کارهایی را انجام دهند که در زندگی واقعی بسیار دشوار هستند، ایده مبارزه با یک خرس نیز جالب به‌نظر می‌رسد؛ بنابراین آن‌ها تصمیم گرفتند تا کوما را به این مجموعه اضافه کنند. اولین نسخه از Tekken در سال ۱۹۹۴ منتشر شد و شامل ۱۷ مبارز قابل بازی در نسخه کنسولی خود می‌شد، اولین نسخه شخصیت کوما هم در این بازی حضور داشت.

سپس در بازی Tekken 3 برای اولین‌بار پاندا به این سری معرفی شد و کوما نیز با تغییراتی به شکل کوما ۲ بازگشت. کومای جدید، پسر همان کومای اصلی بود که به‌دلیل کهولت سن جان خود را از دست بود. هم کوما و هم پاندا از آن زمان جزو مبارزهای اصلی تکن هستند؛ هرچند کوما اکثرا به‌خاطر سرعت کم و کوتاه بودن برد ضربات به‌عنوان یکی از ضعیف‌ترین شخصیت‌های Tekken شناخته می‌شود.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع Game Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده