نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰

تهیه‌کننده ریمیک Silent Hill 2 طرفدارها را به شکیبایی برای خبرهای جدید دعوت کرد

تهیه‌کننده سایلنت هیل طرفدارها را به شکیبایی برای انتشار جزئیات بیشتر از بازی Silent Hill 2 Remake دعوت کرد.

به روزهای پایانی سال ۲۰۲۳ نزدیک می‌شویم؛ روزهایی که معمولا بازی‌سازهای ژاپنی اطلاعاتی از روند توسعه بازی‌های خود طی یک سال گذشته را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهند. شرکت کونامی که این روزها مشغول کار روی چندین پروژه از مجموعه محبوب سایلنت هیل ازجمله نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 است، از این قاعده مستثنی نیست.

حال در جدیدترین اخبار بازی، هاجیمه اوکاموتو، تهیه‌کننده سایلنت هیل طی بیانیه‌ای از طرفدارها خواست تا برای انتشار اطلاعات جدید از بازی‌های در دست ساخت این مجموعه کمی بیشتر منتظر بمانند. با اینکه هنوز جزئیات دقیقی از روند توسعه این پروژه‌ها در دست نیست، باتوجه‌به صحبت‌های اوکاموتو احتمالا این وضع در سال ۲۰۲۴ تغییر می‌کند.

اگر زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که علاوه‌بر طرفدارهای سایلنت هیل، استودیو بلوبرتیم به‌عنوان سازنده Silent Hill 2 نیز به‌شدت از این موضوع ابراز ناامیدی کرد که نمی‌تواند اطلاعات جدیدی از بازی ارائه دهد و تقصیرها را به گردن کونامی انداخت. این استودیو در پاسخ به یکی از گیمرها گفت: «کونامی ناشر بازی است و مسائل مربوط‌به ارتباطات و ارائه اطلاعات قطعا بخشی از کار آن‌ها است.»

حال باید منتظر ماند و دید تقاضای هاجیمه اوکاموتو مبنی‌بر صبر بیشتر باعث می‌شود تا بالاخره کونامی سکوتش را بشکند و اطلاعاتی از Silent Hill 2 Remake را در سال ۲۰۲۴ به اشتراک بگذارد یا خیر.


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده