نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۵

بازی‌های پلی استیشن پلاس ماه ژانویه ۲۰۲۴ معرفی شدند

شرکت سونی به‌تازگی از بازی‌هایی که در ماه ژانویه ۲۰۲۴ در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرند، رونمایی کرده است.

شرکت سونی به‌تازگی به شکل رسمی بازی‌هایی را که در ماه ژانویه ۲۰۲۴ به سرویس‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم، پلی استیشن پلاس اکتسرا و پلی استیشن پلاس اسنشال اضافه می‌شوند معرفی کرد. مشترکان این سرویس‌ها در ماه آینده می‌توانند سه بازی که شامل بازی A Plague Tale: Requiem ساخته استودیوی آسوبو، بازی Evil West ساخته استودیوی فلاینگ وایلد هاگ و بازی Nobody Saves the World ساخته استودیوی درینباکس می‌شود، تجربه کنند.

بازی A Plague Tale: Requiem دنباله‌ بازی A Plague Tale: Innocence است که برنده چندین جایزه شده بود. بازی Evil West نیز یک اثر تیراندازی سوم‌شخص است که توسط سازندگان مجموعه Shadow Warrior توسعه پیدا کرده است. همچنین بازی Nobody Saves the World نیز یک اثر اکشن نقش‌آفرینی جذاب است که به‌دست توسعه‌دهندگان مجموعه بازی‌های Guacamelee ساخته شده است و جلوه‌های بصری زیبا و موسیقی جذابی دارد.

این بازی با الهام از سری The Legend of Zelda ساخته شده است. شما از تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۲ دی ۱۴۰۲) تا ۵ فوریه ۲۰۲۴ (۱۶ بهمن ۱۴۰۲) فرصت خواهید داشت تا بازی‌های ماه ژانویه ۲۰۲۴ پلی استیشن پلاس را به کتابخانه آثار خود اضافه کنید و تا زمانی‌که اشتراک پلی استیشن پلاس فعال داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را تجربه کند.


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده