نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۳

سی‌ دی پراجکت رد علاقه‌ای به خریداری شدن توسط شرکت‌های دیگر ندارد

مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد به‌تازگی ضمن تأیید بزرگتر شدن تیم ساخت The Witcher 4، اعلام کرد که آن‌ها علاقه‌ای به خریداری شدن توسط شرکت‌های دیگر ندارند.

شرکت سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر برنامه کاری شلوغی دارد. این توسعه‌دهنده هم‌اکنون روی بازی The Witcher 4 با نام رمزی پروژه Polaris کار می‌کند که با استفاده از آنریل انجین ۵ در حال توسعه است. سی‌دی پراجکت رد همچنین روی دنباله بازی Cyberpunk 2077 با نام رمزی پروژه Orion و یک آی‌پی کاملا جدید با نام رمزی پروژه Hadar کار می‌کند. علاوه‌براین، این توسعه‌دهنده لهستانی با همکاری استودیوی Fool's Theory مشغول ساخت ریمیک نسخه اول بازی ویچر و با همکاری استودیوی The Molasses Flood در حال توسعه یک بازی متفاوت در دنیای ویچر با نام رمزی پروژه Sirius است.

حالا آدام کشینسکی، مدیرعامل شرکت سی‌دی پراجکت رد به‌تازگی اطلاعات بیشتری را در رابطه با وضعیت ساخت بازی The Witcher 4 به اشتراک گذاشته است. این‌طور که کشینسکی در مصاحبه با نشریه لهستانی Parkiet می‌گوید، در سال ۲۰۲۴ با گسترش تیم توسعه‌دهنده، پیشرفت بزرگی در روند تولید این پروژه حاصل خواهد شد. آدام کشینسکی گفت که با شروع سال ۲۰۲۴ نقش جدیدی را در شرکت بر عهده خواهد گرفت.

او گفت که در حال حاضر بیشتر از ۳۳۰ نفر روی پروژه Polaris کار می‌کنند و این تعداد در اواسل سال ۲۰۲۴ به ۴۰۰ نفر افزایش خواهد یافت. او همچنین تأیید کرد که توسعه دنباله بازی Cyberpunk 2077 از مرحله طراحی مفهومی گذر کرده است و تیم سازنده آن نیز که توسط استودیوی جدید سی‌دی پراجکت رد در بوستون رهبری می‌شود، در حال شکل‌گیری است. علاوه‌براین، کشینسکی گفت که کار روی پروژه Sirius و ریمیک بازی ویچر نیز همچنان ادامه دارد.

نسخه نسل ۹ بازی The Witcher 3 (ویچر 3 وایلد هانت) و بازی Cyberpunk 2077 (سایبرپانک 2077) شرکت لهستانی سی دی پراجکت

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد ساخت بازی ویچر 4 پیشرفت قابل توجهی داشته است و این پروژه وارد مراحل میانی توسعه شده است و سی‌دی پراجکت رد نیز قصد دارد تا به‌زودی تاریخ انتشار آن را مشخص کند. آدام کشینسکی این شایعه را تکذیب کرد و اظهار داشت که پس از تاخیرهای متعدد بازی سایبرپانک 2077، این استودیوی لهستانی قصد دارد تا زمان دیرتر از تاریخ انتشار نسخه بعدی The Witcher رونمایی کند، در نتیجه احتمال تأخیر خوردن بازی کمتر می‌شود.

بااین‌حال او گفت که تیم آن‌ها قصد دارد تا در مورد پروژه‌های بعدی زودتر صحبت کند تا امکان ایجاد یک کمپین بازاریابی مناسب فراهم شود. یکی از بحث‌های داغ این روزها، نه‌تنها در صنعت بازی‌های ویدیویی، بلکه در تمام صنعت سرگرمی مربوط‌به خریداری استودیوها و ناشران کوچکتر توسط شرکت‌های بزرگتر است. آدام کشینسکی در مصاحبه خود اعلام کرد که سی‌دی پراجکت رد هیچ علاقه‌ای به خرید شرکت‌های دیگر یا خریداری شدن توسط شرکت‌های بزرگتر ندارد.

زیرا آن‌ها در تمام دوره فعالیت خود برای رسیدن به جایگاه و موقعیتی که اکنون در آن قرار دارد، تلاش کرده‌اند و این موقعیت در چند سال آینده بهتر نیز خواهد شد. آخرین بازی منتشر شده توسط شرکت سی‌دی پراجکت رد، بازی Cyberpunk 2077 است که در حال حاضر ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.

همچنین بسته الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷ در دسترس پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار دارد.


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده