نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۱

زمان معرفی بازی Gears of War 6 مشخص شد؟

احتمال دارد که پس از چند سال انتظار، بالاخره در سال ۲۰۲۴ شاهد رونمایی از بازی Gears of War 6 باشیم.

در سال ۲۰۱۹ پنجمین نسخه از مجموعه بازی‌های Gears of War برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و از آن طرفداران در انتظار معرفی نسخه جدیدی از این سری هستند. در این مدت البته یک بازی موبایلی با نام Gears Pop و یک اسپین‌آف تاکتیکی با نام Gears Tactics نیز عرضه شده‌اند، اما طرفداران بی‌صبرانه منتظر ادامه پیدا کردن داستان با ششمین نسخه اصلی مجموعه هستند.

درحالی‌که پس از انتشار بازی Gears of War 4، استودیوی کوالیشن بدون وقفه به سراغ توسعه نسخه پنجم این سری رفت، اما پس از انتشار Gears 5، این توسعه‌دهنده علاوه‌بر Gears of War 6 روی پروژه‌های دیگری مثل Halo Infinite و The Matrix Awakens نیز کار کرده است. اکنون به‌نظر می‌رسد که بالاخره قرار است در سال ۲۰۲۴ انتظار طرفداران به پایان برسد و درنهایت از این بازی مورد انتظار رونمایی شود.

اخیرا حساب رسمی مجموعه بازی‌های Gears of War در شبکه اجتماعی ایکس پیامی برای تبریک شب کریسمس منتشر کرده است که این مورد به خودی خود مشکوک نیست، با‌این‌حال ادامه بنجامین هویه، یکی از توسعه‌دهندگان استودیوی کوالیشن نیز در پاسخ به این پیام توییتی زد و نوشت: «در سال ۲۰۲۴ می‌بینمت.»

پیام بنجامین هویه که Level Designer استودیو است، باعث شده است تا عده زیادی از طرفداران حدس بزنند که او به معرفی بازی Gears of War 6 در سال ۲۰۲۴ اشاره دارد، البته تمام این‌ها حدس و گمان هستند و نباید آن را یک تأیید رسمی بدانیم.

پیش از این کلیف بلزینسکی، خالق مجموعه بازی‌ Gears of War که سابقه کار روی سه نسخه اول آن را دارد، اعلام کرده بود که این بازی در دست ساخت قرار دارد. همچنین اخیرا شایعه‌ای منتشر شده بود که ادعا می‌کرد بازی Gears of War 6 در سال ۲۰۲۶ برای پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.


منبع Game Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده