نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۹

بازی Jurassic Park: Survival احتمالا از Alien: Isolation الهام گرفته است

جف گراب در گزارش تازه‌ای ادعا کرد سازندگان Jurassic Park: Survival از بازی Alien: Isolation الهامات زیادی گرفته‌اند.

در مراسم گیم اواردز امسال شاهد رونمایی‌های غیرمنتظره‌ای بودیم که یکی از آن‌ها بازی Jurassic Park: Survival به حساب می‌آید. درحالی‌که طرفداران سری پارک ژوراسیک تاکنون بازی‌های مدیریتی مانند Jurassic Park Evolution و کالکشن Jurassic Park: Classic Games را تجربه کرده‌اند اما بازی جدید قرار است یک تجربه اکشن-ماجراجویی و اول شخص را براساس رویدادهای فیلم اول پارک ژوراسیک ارائه دهد.

باتوجه‌به تصاویر منتشر شده از بازی، شنیدن شایعه‌ای که به الهام گرفتن سازندگان Jurassic Park: Survival از بازی Alien: Isolation اشاره می‌کند، جای تعجب چندانی ندارد. اخیرا جف گراب در پادکست جدید XboxEra توضیح داد هدف سازندگان بازی پارک ژوراسیک جدید، نزدیک شدن به رویکرد Alien: Isolation است. با این وجود گراب جزئیات بیشتری را فاش نکرد اما می‌توان حضور یک گونه دایناسور باهوش را که در روند داستان مدام به تعقیب بازیکن بپردازد محتمل دانست.

در بخش توضیحات وب‌سایت رسمی بازی Jurassic Park: Survival می‌خوانیم که بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از نبوغ خود، حواس دایناسورهای نمادین فیلم‌ها را پرت کنند و با مخفی‌کاری از دست آن‌ها فرار کنند یا با آن‌ها تعامل داشته باشند. همچنین هر دایناسور رفتارهای متمایز و انطباقی خاص خود را دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم توسعه‌دهندگان چگونه این وعده‌ها را محقق خواهند کرد.

بازی Jurassic Park: Survival برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دست توسعه است. این بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده