نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸

سونی احتمالا استودیو جدیدی با سازندگان سابق کالاف دیوتی تاسیس کرده است

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، سونی با همکاری تعدادی از اعضای پیشین Deviation Games در حال ایجاد یک استودیو داخلی جدید است.

در سال ۲۰۲۰، استودیوی Deviation Games که متشکل از چندین سازنده سابق مجموعه بازی‌ Call of Duty است، توسط جیسون بلاندل، تهیه‌کننده و کارگردان پیشین استودیوی تری‌آرک و دیوید آنتونی پایه‌گذاری شد. اعضای این استودیو سال‌ها با شرکت اکتیویژن بلیزارد همکاری می‌کردند، اما پس از چند سال تصمیم گرفتند تا تیم خود را تشکیل دهند و روی بازی خودشان کار کنند. در ادامه اعلام شد که استودیوی Deviation Games برای ساخت اولین پروژه خود به سراغ همکاری با شرکت سونی رفته است تا اثری انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 توسعه دهد.

پس از اعلام خبر همکاری Deviation Games و سونی، دیگر خبر جدیدی از این پروژه منتشر نشد تا اینکه اینکه خبر رسید، جیسون بلاندل و تعدادی دیگر از اعضای استودیو از این تیم جدا شده‌اند. حالا این طور که به‌نظر می‌رسد، بلاندل و همکارانش اکنون در یک استودیوی جدید که متعلق به سونی است، مشغول به کار شده‌اند.

همکاری Deviation Games با سونی پلی استیشن

طبق اعلام یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس به‌نام Zuby_Tech و براساس اطلاعاتی که در پروفایل لینکدین تعدادی از سابق استودیوی Deviation Games آمده است، فرد تامپسون به‌عنوان طراح اصلی، آدام روزاس به‌عنوان کارگردان انیمیشن، پت دوایر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، کریستن سایچ به‌عنوان انیماتور اصلی و جی‌سی فارمر به‌عنوان طراح با همکاری بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در حال کار روی یک پروژه جدید و معرفی نشده هستند.

Zuby_Tech ادعا کرده است که این بازیسازان با همکاری جیسون بلاندل، در یک استودیوی جدید که توسط سونی تأسیس شده است، مشغول به فعالیت هستند. باتوجه‌به سابقه این سازندگان در توسعه بازی‌های Call of Duty، می‌توان انتظار داشت که این استودیوی تازه تأسیس که البته هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است، روی یک بازی تیراندازی اول‌شخص کار کند. بااین‌حال این اطلاعات فعلا توسط منبع رسمی تایید یا تکذیب نشده و اکنون در حد شایعه است.


منبع Game Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده