نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

بازی‌های جدیدی براساس فیلم‌های سم ریمی و جیمز وان ساخته می‌شوند

سازمان چینی-آمریکایی Stars-Hana از تولید بازی‌های جدیدی با اقتباس از فیلم‌هایی به تهیه‌کنندگی جیمز وان و سم ریمی خبر داد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که سازمان چینی-آمریکایی Stars-Hana برای تولید چندین بازی ویدیویی براساس فیلم‌های پیش‌رو آماده می‌شود. این سازمان که متشکل از سه شرکت Stars Collective ،Hana Investment و Starlight Media است، جزئیات جدیدی از پروژه‌های آتی خود را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

استارز-هانا با همکاری شرکت Tencent، شرکت DreamSky Technology، شرکت HYJZ و شرکت Forevernine روی بازی‌های جدیدی از آی‌پی‌های متعلق به استارز کالکتیو کار می‌کند که برخی از آن‌ها در گذشته معرفی شدند و برخی از آن‌ها برای اولین‌بار معرفی می‌شوند. سم ریمی، کارگردان فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) و جیمز وان، خالق دنیای سینمایی احضار (Conjuring Universe) وظیفه تهیه‌کنندگی برخی از این پروژه‌ها را برعهده داشتند.

  • The Garfield Movie (گارفیلد) با صداپیشگی کریس پرت
  • Every House is Haunted (هر خانه‌ای جن‌زده است) از سم ریمی و روی لی
  • The Burden (بار) از جیمز وان و سم ریمی
  • Hunting Season (فصل شکار) از جیمز وان و دان مورفی
  • The Call of Cthulhu (ندای کاتولو)، Mass Extinction (انقراض دسته جمعی) و GMO از جیمز وان
  • The Goxfather با مشارکت جان ام. چو
  • Memory Lost in Space (فراموشی در فضا) براساس رمان‌های تانگ هوآ

در سال‌های گذشته بازی‌های گارفیلد زیادی روانه بازار شده است و داستان Call of Cthulhu نوشته اچ. پی. لاوکرفت نیز برای تولید آثاری متعددی نظیر بازی Call of Cthulhu استودیو Cyanide و بازی Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth استودیو Headfirst Productions مورد استفاده قرار گرفته است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده