نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵

راک‌استار احتمالا بازی فانتزی و قرون وسطایی می‌سازد

به‌نظر می‌رسد که شرکت راک‌استار گیمز پس از انتشار Red Dead Redemption 2 ساخت یک بازی فانتزی قرون وسطایی را آغاز کرده است.

طبق آخرین شایعه منتشر شده، شرکت راک‌استار گیمز بعد از عرضه بازی Red Dead Redemption 2 شروع به به ساخت یک بازی کاملا جدید و متفاوت کرده است. این اطلاعات از سمت یکی از افرادی به‌دست آمده است که به‌نظر می‌رسد کد منبع گفته بازی GTA V را فاش کرده‌اند. طبق گفته این فرد، راک‌استار گیمز با همکاری یک استودیوی توسعه‌دهنده بسیار محبوب دیگر در حال کار روی پروژه جدیدی است.

به‌نظر می‌رسد که این بازی از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت است و همزمان با انتشار بازی Red Dead Redemption 2 مراحل توسعه خود را آغاز کرده است. اخیرا در ماه اکتبر ۲۰۲۳، تیک-تو اینتراکتیو، شرکت مادر راک‌استار علامت تجاری Project Ethos را ثبت کرده است، اما در حال حاضر مشخص نیست که این پروژه با بازی در دست ساخت راک‌استار ارتباطی دارد یا خیر. تیک-تو اینتراکتیو در سال ۲۰۲۱، در یک جلسه گزارش سود و زیان اعلام کرده بود که قصد دارد تا ماه مارس ۲۰۲۴ بیشتر از ۶۰ بازی جدید را منتشر کند.

بازی Agent

از این تعداد، ۲۳ پروژه به‌عنوان بازی‌هایی با هسته‌ ایمرسیو در حال توسعه هستند. همچنین منابع فاش کرده‌اند که این پروژه راک‌استار در دنیایی فانتزی و قرون وسطایی جریان خواهد داشت و احتمالا توسعه‌دهندگان با ساخت آن قصد رقابت با مجموعه‌های The Elder Scrolls و بازی Elden Ring را داشته باشند. راک‌استار می‌خواهد با توسعه این بازی وارد یک مسیر جدید شود.

علاوه‌بر‌این، منابع گفته‌اند که بازی لغو شده Agent که قرار بود سال‌ها پیش برای کنسول پلی استیشن 3 منتشر شود، در حال احیا شدن است و احتمال دارد برای کنسول‌های نسل بعدی عرضه شود. در حال حاضر تنها پروژه معرفی شده راک‌استار بازی GTA 6 است که در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. نسخه پی سی بازی هنوز معرفی نشده است.


منبع Twisted Voxel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده