نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۵

بازیگر کاراکتر لوسیا در GTA 6 مشخص شد؟

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، هواداران موفق شده‌اند تا هویت بازیگر نقش لوسیا در بازی GTA 6 را شناسایی کنند.

از زمان انتشار اولین تریلر از بازی GTA 6، طرفداران با دقت بسیار شروع به موشکافی کرده‌اند تا حتی کوچک‌ترین جزئیات آن را کشف کنند. یکی از سوالاتی که پس از انتشار این تریلر مطرح شده بود، این بود که بازیگران نقش‌های اصلی این بازی چه کسانی هستند؟ احتمالا دارد که فعلا هویت یکی از دو این بازیگر توسط طرفداران پیدا شده باشد.

جدیدترین ساخته شرکت راک‌استار گیمز، دو شخصیت اصلی دارد، یک شخصیت مونث با نام لوسیا و یک شخصیت مذکر که احتمالا جیسون نام دارد. در حال حاضر راک‌استار اعلام نکرده است که چه کسی صداپیشه یا مدل طراحی این دو شخصیت است و امکان دارد که بازیگران این دو نقش نیز توافق‌نامه‌ای را امضا کرده باشند که به آن‌ها این امکان را ندهد تا زمان انتشار بازی GTA 6 در این رابطه صحبت کنند.

حالا یکی از طرفداران با نام کاربری GTAVI_Countdown در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده که توانسته است تا بازیگر نقش لوسیا را پیدا کند. طبق ادعا این کاربر، بازیگر این شخصیت آنا اسپوزیتو است و دلایل مختلفی برای این ادعا دارد. او ظاهر و صدایی شبیه به لوسیا دارد، در نیویورک، جایی که یکی از استودیوهای راک‌استار در آن قرار دارد، زندگی می‌کند و به‌دلیل سخت‌گیری‌های قوانین قرارداد عدم افشا امکان حضور در شبکه‌های اجتماعی را ندارد و تمام حساب‌های کاربری خود را به حالت خصوصی درآورده است.

همچنین او مانند استیون اوگ، ند لوک و راجر کلارک، بازیگران GTA 5 و Red Dead Redemption 2 سابقه حضور در سریال Law & Order را دارد. اطلاعات بیشتری از این بازیگر موجود نیست، اما طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت IMDb، او سابقه حضور در سریال How to Be a Startup in 21 Days، سریال In Our Backyard و سریال Dependence را دارد. 

بازیگر لوسیا در GTA 6

در صورتی که ویدیوهای آنا اسپوزیتو را مشاهده کنید و نحوه صحبت و ساختار چهره‌اش را ببنید و با تریلر GTA 6 مقایسه کنید، قطعا متوجه شباهت‌های او با لوسیا خواهید شد. درکنار دیگر شواهد موجود، می‌توان در رزومه آنا اسپوزیتو دید که او از سال ۲۰۱۹ به بعد پروژه‌ای نداشته است و از آن‌جایی که این زمان یک سال پس از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 است و طبیعتا ساخت بازی GTA 6 نیز به شکل جدی آغاز شده است، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که او به احتمال زیاد بازیگر نقش لوسیا است.

بازی GTAo 6 در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. نسخه پی سی بازی در زمان دیگری عرضه می‌شود.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده