// یکشنبه, ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۰

ریمستر سه‌گانه خدای جنگ احتمالا به پلی استیشن 5 می‌آید

نسخه ریمستر سه‌گانه اصلی بازی God of War احتمالا در سال‌های آتی دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد

شرکت سونی احتمالا نسخه ریمستر سه‌گانه اصلی بازی God of War را برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد کرد. به بیان دیگر، بازی God of War محصول ۲۰۰۵ (پلی استیشن 2)، بازی God of War 2 محصول ۲۰۰۷ (PS2) و بازی God of War 3 محصول ۲۰۱۰ (پلی استیشن 3) احتمالا در سال ۲۰۲۴ دردسترس کاربران کنسول نسل ۹ سونی قرار خواهند گرفت. این شایعه توسط نیک بیکر منتشر شده است که بیشتر درباره ایکس باکس اخبار منتشر می‌کند.

نیک بیکر در این‌باره اظهار داشت: «از مدت‌ها پیش از مسیری گلایه می‌کنم که خدای جنگ جدید در پیش گرفته است و مشتاق بازی‌های هک‌انداسلش اورجینال بودم. من خیلی به آن‌ها علاقه دارم و وقتی شنیدم ممکن است این اتفاق [عرضه ریمستر سه‌گانه اصلی] رخ دهد، این موضوع را به یکی از دوستانم گفتم که عاشق بازی‌های اصلی مجموعه است و او خیلی هیجان‌زده شد. من شنیدم ممکن است سه‌گانه اصلی این مجموعه برای پلی استیشن ریمستر شود. درحال‌حاضر کاملا از این موضوع اطمینان ندارم که این ریمستر پس از معرفی در سال ۲۰۲۴ در همان سال عرضه می‌شود یا در سال ۲۰۲۵ به‌دست گیمرها می‌رسد. دراین‌باره چیزی نشنیده‌ام، اما درباره خود ریمستر شنیدم.»

متأسفانه مشخص نیست که این کالکشن احتمالی توسط کدام استودیو توسعه خواهد یافت. احتمالا استودیو بلوپوینت وظیفه توسعه این نسخه را برعهده می‌گیرد که در ساخت ریمستر/ریمیک تبحر دارد، اما شاید خود استودیو سانتا مونیکا به‌عنوان خالق این مجموعه سکان هدایت پروژه را در دست بگیرد. وقتی درمورد God of War: Ascension پرسیده شد، نیک بیکر مطمئن نبود که این بازی در این ریمستر گنجانده شود. بااین‌حال نظر به اینکه این پروژه به‌عنوان بازسازی سه‌گانه اصلی توصیف شده است، احتمالا این نسخه فرعی در مجموعه موردنظر قرار داده نشود.

البته هنوز چیزی قطعی نیست. با اینکه نیک بیکر سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد، اما اطلاعات اشتباهی هم منتشر کرده است. این اولین شایعه درباره چنین پروژه‌ای است، اما پلی استیشن در چند سال گذشته به ریمستر و ریمیک بازی‌های خود پرداخته است. هنوز آثار زیادی برای انتشار روی این کنسول در سال ۲۰۲۴ تأیید نشده است؛ پس شاید واقعا این پروژه وجود داشته باشد. هنوز سونی و سانتا مونیکا به این شایعه واکنش نشان نداده‌اند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده