نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Star Wars Mandalorian احتمالا برای ایکس باکس ساخته می‌شود

افشاگری ادعا کرد که استودیو id Software روی بازی Star Wars Mandalorian کار می‌کند که منحصرا برای ایکس باکس منتشر می‌شود.

با اینکه طرفدارها اشتیاق زیادی برای تجربه بازی‌های بیشتر از جنگ ستارگان دارند، گزارش‌های اخیر حاکی از لغو ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic بود. درحالی‌که طرفدارهای پلی استیشن کماکان برای انتشار جزئیات بیشتر در این رابطه انتظار می‌کشند، کاربران ایکس باکس احتمالا به‌زودی با سورپرایز خوشایندی روبه‌رو می‌شوند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو id Software، سازنده مجموعه بازی‌های Doom و Quake روی یک بازی Star Wars دارای تأییدیه برای کنسول ایکس باکس کار می‌کند. این اقدام می‌تواند باعث برتری ایکس باکس نسبت‌به پلی استیشن شود؛ زیرا انتظار می‌رفت که این بازسازی یکی از آثار انحصاری بزرگ سونی باشد.

افشاگری با نام eXtas1s اخیرا ادعا کرد که شایعاتی مبنی‌بر توسعه یک بازی Star Wars توسط توسعه‌دهنده‌های بازی Doom شنیده است که در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد. این مورد هنوز تأیید نشده است، اما می‌تواند خبر مسرت‌بخشی برای بسیاری از طرفدارها باشد. در اوایل سال جاری طراح فنی شرکت الکترونیک آرتز تصویری مفهومی از یک بازی با حال‌وهوای Star Wars Mandalorian به اشتراک گذاشت که خیره‌کننده به‌نظر می‌رسید.

اگر توسعه بازی Star Wars توسط id Software صحت داشته باشد، آن‌ها احتمالا از موتور داخلی id Tech 8 استفاده خواهند کرد. به‌کارگیری این موتور بازی‌سازی برای توسعه اثری از دنیای غنی جنگ ستارگان می‌تواند به نتایج فوق‌العاده‌ای منجر شود. باعنایت‌به اینکه اید سافتور در تولید بازی‌های شوتر تبحر دارد، این استودیو به‌خوبی می‌تواند از پس تولید یک بازی جنگ ستارگان برآید و اثری درخور و شایسته را تقدیم طرفدارها این مجموعه محبوب کند.

استودیو دایس و شرکت الکترونیک آرتز توسعه بازی شوتر اول-شخص Star Wars Battlefront را در کارنامه دارند. یک بازی مشابه با روایتی از The Mandalorian می‌تواند موفقیت زیادی را برای سازنده‌ها به ارمغان بیاورد. بسیاری بر این باورند که سبک اول-شخص احتمالا بهترین انتخاب ممکن برای بازی جنگ ستارگان نباشد. بااین‌حال جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و استودیو اید سافتور توانایی تغییر رویکرد و ارائه یک گیم‌پلی سوم-شخص را نیز دارد.

درحال‌حاضر ایکس باکس برای تولید بازی Marvel's Blade با دیزنی و مارول همکاری می‌کند. مایکروسافت با توسعه بازی‌های دارای لایسنس غریبه نیست و با تولید یک بازی شایسته از مندلورین می‌تواند به موفقیت بزرگی دست یابد.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده