// شنبه, ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

استودیو Deck13 بازی جدید خود را با آنریل انجین ۵ می‌سازد

استودیو Deck 13 بازی بعدی خود با اسم رمز Foxtrot را با استفاده از موتور Unreal Engine 5 می‌سازد.

استودیو Deck 13 Interactive، سازنده مجموعه بازی‌های The Surge و بازی Atlas Fallen قصد دارد تا بازی بزرگ بعدی خود با اسم رمز Foxtrot را با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه دهد.

دک۱۳ بلافاصله موتور گرافیکی قبلی خود یعنی Fledge را کنار نخواهد گذاشت؛ چراکه کماکان روی بازی Atlas Fallen کار می‌کند. این استودیو به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای بهبود اطلس فالن منتشر خواهد کرد و برای انتشار بسته الحاقی Wielder of the Gods در سال آینده برنامه دارد. پروژه Foxtrot برای عرضه در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است و توسط وزارت اقتصاد و دارایی آلمان تا بیش از ۵ میلیون یورو حمایت مالی خواهد شد.

استودیوهای بیشتری در آینده از آنریل انجین ۵ استفاده می‌کنند و موتور گرافیکی ساخته اپیک گیمز به بازی‌های بیشتری قدرت می‌بخشد. سی‌دی پراجکت رد یکی از استودیوهایی است که آنریل انجین ۵ را جایگزین موتور گرافیکی خود کرده است و می‌خواهد نسخه‌های بعدی Witcher و Cyberpunk 2077 را با آن بسازد.

پاول ساسکو، طراح ارشد مأموریت‌های بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ می‌گوید که تغییر به موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در عین چالش‌برانگیز بودن، موجب ایجاد فرصتی برای انجام یک کار خارق‌العاده خواهد شد.


منبع WCCFTECH
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده