نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

بازی مرد عنکبوتی ۲ احتمالا میزبان حالت آنلاین می‌شود

اسناد لورفته استودیو اینسامنیاک گیمز احتمالا به حالت آنلاین بازی Marvel’s Spider-Man 2 اشاره دارند.

از مدت‌ها قبل گزارش‌ها نشان می‌دادند که استودیو اینسامنیاک گیمز درکنار ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی، برنامه تولید یک بازی چندنفره آنلاین و جاه‌طلبانه را در سر دارد. تاکنون تصور می‌شد که این بازی چندنفره مرتبط‌با دنیای ابرقهرمانی مارول به‌خصوص مجموعه Marvel’s Spider-Man باشد و حال افشای اطلاعات توسعه‌دهنده این حدس را بیش‌ازپیش تقویت می‌کند. باتوجه‌به جدیدترین جزئیات لورفته، احتمالا استودیو Insomniac Games توسعه یک بخش آنلاین برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 را پیش می‌برد.

اسناد لورفته نشان می‌دهند که اینسامنیاک یک نقشه راه متمرکز بر محتوای چندنفره را طراحی کرده است که براساس آن Marvel's Spider-Man 2 Online برای عرضه در سال ۲۰۲۴، Marvel's Wolverine Online برای انتشار در ۲۰۲۶ و Marvel's X-Men Online برای عرضه در سال ۲۰۲۸ برنامه‌ریزی شده‌اند. این نقشه راه احتمالا در یک مقطع زمانی اعتبار داشته است؛ چراکه در سایر اسناد لورفته تاریخ عرضه اولین نسخه Marvel's X-Men برای ۲۰۳۰ تنظیم شده است و نسخه‌های چندنفره این مجموعه به‌ترتیب با اعداد یک، دو و سه معرفی شده‌اند.

علاوه‌بر‌این یکی از کاربران ردیت، تصویری از کدهای لورفته Marvel's Spider-Man 2 Online را به اشتراک گذاشت و درکنار آن کاربر دیگری مجموعه عظیمی از تصاویر هنری مفهومی این تجربه چندنفره شامل قهرمانان عنکبوتی، کاراکترهای شرور و موارد دیگر را پخش کرده است. باید توجه داشت که در میان جزئیات فاش‌شده به پروژه آنلاین و لغوشده اینسامنیاک گیمز با عنوان Marvel’s Spider-Man: The Great Web اشاره می‌شود؛ بنابراین نمی‌توان به‌طور قطعی در مورد برنامه توسعه‌دهنده برای خلق تجربه‌های چند نفره اظهارنظر کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده