// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر گیم‌ پلی جدید Suicide Squad: Kill the Justice با محوریت نمایش اسلحه‌ها و تجهیزات

بازیکن‌ها در بازی Suicide Squad: Kill the Justice با استفاده از تجهیزات شرکت‌های LexCorp ،Star Labs و غیره می‌توانند ویژگی‌های متفاوتی را به اسلحه‌های خود اضافه کنند.

پس از پخش اولین قسمت از سری Suicide Squad Insider، استودیو راکستدی در قسمت دوم این برنامه جزئیاتی از مبارزه و شخصیت‌های دنیای DC در بازی Suicide Squad: Kill the Justice را که به کمک بازیکن‌ می‌آیند نشان می‌دهد. همچنین در این تریلر اسلحه‌های گوناگون از Star Labs ،LexCorp ،AmerTek ،DCPD و غیره به نمایش در می‌آیند.

هرکدام از شرکت‌های خاص، اسلحه‌های ویژه‌ای را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد؛ برای مثال شرکت LexCorp اسلحه‌هایی با لگد و پرتاب ثابتی را ارائه می‌دهد. اسلحه‌های AmerTek گلوله‌های زیاد و سرعت شلیک بالایی دارد اما لگد‌‌ آن سنگین است. بازیکن‌ها می‌توانند اسلحه‌هایی مربوط‌به شخصیت‌‌های منفی دنیای بازی مانند بین را نیز پیدا و استفاده کنند؛ ابزار‌های ترکیب شده با تجهیزات او، آسیب‌ زدن آنها آن‌ها را بیشتر می‌کند.

پس از در دسترس قرار گرفتن شرکت‌های مختلف، پنگوئن می‌تواند اسلحه‌های ویژه‌ای از آن‌ها برای بازیکن بسازد. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند با صحبت کردن با شخصیت‌های منفی، موارد متفاوتی مانند آتش، الکتریسیته، یخ و سم را به تجهیزات خود اضافه کنند. Diablo Blaze یا اثر آتش در طول زمان به دشمنان آسیب می‌زند اما بازیکن‌ها قادر به دریافت سپر نخواهند بود. Deep Freeze یا اثر یخ نیز موجب یخ زدن دشمنان می‌شود که در نتیجه‌ی شلیک گلوله‌ می‌توانند منهدم شوند. به‌نظر می‌رسد که بازیکن‌ها می‌توانند تا دو اثر از موارد ذکر شده را داشته باشند اما مشخص نیست که این ویژگی به ازای هر عضو گروه است یا خیر.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن‌ (۲ فوریه) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده