// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Final Fantasy 7 Rebirth مانند ویچر ۳ دارای محتوای غنی خواهد بود

نائوکی هاماگوچی، کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth می‌خواهد این بازی در زمره آثاری با محتوای غنی قرار بگیرد و برای بازیکن‌‌ها رضایت‌بخش باشد.

اسکوئر انیکس مدعی است که بازی Final Fantasy 7 Rebirth با ۴۰ ساعت داستان اصلی و ۱۰۰ ساعت محتوا برای تکمیل بسیار بزرگ خواهد بود و محتوای جانبی تقریبا ۸۰ درصد تجربه بازی را تشکیل می‌دهند.

موتومو توریاما، دستیار کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth در مصاحبه با رسانه گیم اینفورمر تأکید کرد که محتواهای زیاد بازی تنها برای افزایش زمان تجربه نخواهند بود: «شاید تعدادی از گیمرها هنگام مواجهه با بازی‌های دارای جهان بزرگ و محتوای زیاد احساس کنند که تنوع محتوای فرعی فدای تعداد بی‌شمار محتویات شده است.»

موتومو توریاما ادامه داد: «در فاینال فانتزی ۷ ریبرث روی این تعداد مشخص از محتوای فرعی کار کرده‌ایم تا غنی به‌نظر برسند. اینکه بازیکن‌ها بتوانند اشکال مختلفی از گیم‌پلی را در این محتوای فرعی تجربه کنند، برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود. به‌این‌ترتیب معتقدم که توانستیم به یک گونه خاص میان آثار مشابه دست پیدا کنیم.»

نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth  از بازی The Witcher 3 به‌عنوان بازی نقش‌آفرینی مورد علاقه خود نام برد که برای محتوای فرعی خود با تحسین مواجه شد. نائوکی هاماگوچی بازی ویچر ۳ را «منبع الهام و مبنا» محتوای فاینال فانتزی ۷ ریبرث عنوان می‌کند؛ درحالی‌که قبلا در این‌باره توضیحاتی ارائه کرده بود.

نائوکی هاماگوچی در این خصوص توضیح داد: «در مورد آثار دارای عناصر نقش‌آفرینی جهان-باز مثل Witcher 3: Wild Hunt تحقیقات زیادی کردیم و آن‌ها را مبنای توسعه بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار دادیم؛ تا این بازی در زمره همین آثار قرار بگیرد و دارای محتوایی باشد که موجب رضایت گیمرها شود.»

بازیکن‌ها حین کاوش در جهان بازی Final Fantasy 7 Rebirth و ملاقات با مأموریت‌دهنده‌هایی نظیر چادلی می‌توانند به‌سراغ بررسی رویدادهای دیگری بروند که نه‌تنها جوایز ارزشمندی را در اختیار می‌گذارند، بلکه شامل داستان‌ها و اطلاعات ارزشمندی از دنیای فاینال فانتزی خواهند بود. در همین راستا سیستم Affinity گسترده‌تر شده است و تکمیل هر مأموریت فرعی موجب نزدیک‌تر شدن بازیکن‌ با شخصیت‌های دیگر می‌شود.

نائوکی هاماگوچی در ادامه مصاحبه اظهار داشت: «قصد داشتیم به بازیکن‌ها آزادی عمل بدهیم تا خودشان انتخاب کنند که فقط می‌خواهند داستان اصلی را پیش ببرند و از تجربه مأموریت‌های اصلی صرف‌نظر کنند یا غرق در محتوای فرعی و روابط بین شخصیت‌ها شوند و بسیار عمیق‌تر داستان را درک کنند یا حتی حد تعادلی از این دو را داشته باشند. ما می‌خواستیم این آزادی عمل را در اختیار بازیکن‌ها قرار دهیم.»

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده