// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

زمان خروج بابی کوتیک از اکتیویژن بلیزارد اعلام شد

بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد پس از ۳۲ سال فعالیت در انتهای ماه دسامبر ۲۰۲۳ از شرکت جدا خواهد شد.

شرکت مایکروسافت رسما اعلام کرد که بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد در تاریخ ۸ آذر (۲۹ دسامبر) از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد. مایک ایبارا، رئیس بلیزارد و راب کوستیچ، رئیس انتشارات اکتیویژن به مت بوتی، رئیس استودیو و محتوای گیمینگ مایکروسافت گزارش خواهند داد. توماس تیپل، نایب رئیس اکتیویژن بلیزارد نیز در ماه مارس ۲۰۲۴ شرکت Activision Blizzard را ترک خواهد کرد، اما تا آن زمان به مت بوتی گزارش خواهد داد.

موقعیت بابی کوتیک از زمان اعلام ادغام مایکروسافت با اکتیویژن بلیزارد در ماه ژانویه ۲۰۲۲ و به‌خصوص پس از شکایت‌های متعدد علیه این سازنده مورد تردید قرار گرفت. پس از تأیید این ادغام در سراسر جهان، فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت گفت که بابی کوتیک برای کمک به این انتقال در شرکت باقی خواهد ماند.

لولو مسروی، مسئول ارشد ارتباطات و همام سخنینی، نایب رئیس بلیزارد و کینگ نیز در انتهای ماه دسامبر با سازنده مجموعه بازی‌های Call of Duty خداحافظی می‌کنند. مدیرهای اجرایی دیگری هم در ماه مارس سال آینده از اکتیویژن بلیزارد جدا خواهند شد. یادداشتی از مت بوتی نشان می‌دهد که جیل براف سرپرستی تیم‌های توسعه زنیمکس و بتسدا را برعهده خواهد گرفت. او هنگام پیوستن زنیمکس به ایکس باکس بخشی از تیم ادغام بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده