نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰

بازی مرد عنکبوتی ۲ احتمالا میزبان سه بسته الحاقی رایگان می‌شود

برنامه محتوای پس از عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 احتمالا شامل سه بسته الحاقی رایگان می‌شود که در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسند.

هک گسترده پایگاه داده استودیو Insomniac Games باعث شد که بسیاری از اطلاعات مهم این شرکت ازجمله آی‌پی‌های جدید، بازی‌های X-Men آتی و جزئیات دیگری در سطح اینترنت فاش شوند. حال به‌نظر می‌رسد که اطلاعاتی از محتوای پس از عرضه بازی Marvel’s Spider-Man 2 به بیرون درز کرده است.

طبق اطلاعات لورفته، استودیو اینسامنیاک گیمز برنامه دارد تا سه بسته الحاقی رایگان را در طول سال ۲۰۲۴ دردسترس بازیکن‌ها قرار دهد. اولین دی‌ال‌سی با عنوان Beetle Infestation احتمالا بین ژانویه تا مارس منتشر شود. بسته الحاقی دوم Extreme Carnage خواهد بود که برای بازه زمانی آوریل تا ژوئن برنامه‌ریزی شده است. درنهایت بازیکن‌ها می‌توانند سومین دی‌ال‌سی با نام Spider-Verse Anomaly را در فصل تعطیلات ۲۰۲۴ تجربه کنند.

گویا دو بسته الحاقی Beetle Infestation و Extreme Carnage هر دو شامل مأموریت‌های جهان-باز و باس‌فایت خواهند بود؛ درحالی‌که دی‌ال‌سی Spider-Verse Anomaly به‌عنوان یک «کراس‌اور آثار سونی پیکچرز» توصیف شده است و احتمالا شامل مأموریت‌ها، فیلتر بصری، NPC و افراد شرور فیلم‌های Spider-Verse باشد.

اینسامنیاک در سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌های رایگانی را نیز برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 تدارک دیده است که شامل محتوای جدید از جمله لباس‌های تازه و مأموریت جمع‌آوری ربات‌های عنکبوتی خواهند بود. همچنین ظاهرا نسخه GotY برای عرضه در تعطیلات ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است که شامل تمام محتوای انتشاریافته می‌شود.

اسناد لورفته نشان می‌دهند که سونی برای ساخت بازی مرد عنکبوتی ۲ بودجه‌ای ۳۱۵ میلیون دلاری را صرف کرده و این محصول تا نیمه نوامبر امسال بیش از ۶.۱ میلیون نسخه روی پلی استیشن 5 فروخته است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده