نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

میزان فروش Horizon Zero Dawm و God of War در استیم فاش شد

اسناد لورفته استودیو اینسامنیاک گیمز اطلاعاتی از میزان فروش بازی‌های انحصاری سونی در کامپیوتر را نشان می‌دهند.

گروه باج‌افزاری Rhysida اخیرا فایل‌ها و اسناد محرمانه استودیو اینسامنیاک گیمز را پس از ناکامی از فروش آن‌ها در سطح اینترنت منتشر کرد. این اسناد شامل بیش از ۱/۳ میلیون فایل با حجم تقریبا ۱/۶۷ ترابایت می‌شود. اسناد مالی و اطلاعاتی از پروژه‌های در دست تولید معرفی‌نشده این توسعه‌دهنده از مهم‌ترین موارد فاش‌شده هستند.

ظاهرا بازی Horizon Zero Dawn پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن در استیم است

در بخشی از این اسناد شاهد افشای اطلاعاتی از میزان فروش بازی‌های انحصاری پلی استیشن در پلتفرم کامپیوتر هستیم. با استناد به این اطلاعات، درحال‌حاضر بازی Horizon Zero Dawn پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن در پی‌سی است که بیش از ۳/۳ میلیون نسخه در استیم فروش داشته است؛ درحالی‌که بازی‌های God of War و Days Gone نیز به ترتیب ۲/۵ میلیون و ۱/۷ میلیون نسخه در فروشگاه دیجیتالی شرکت ولو فروش داشتند.

نسخه ریمستر بازی Marvel’s Spider-Man نیز ۱/۳ میلیون نسخه در کامپیوتر فروخته است. بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection بیش از ۴۸۳ هزار نسخه، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بیش از ۴۵۰ هزار نسخه و بازی Sackboy: A Big Adventure هم حدود ۶۳ هزار نسخه در پی‌سی فروش داشتند.

شرکت سونی برنامه دارد تا در فوریه سال ۲۰۲۴ بازی Helldivers 2 و در اوایل سال ۲۰۲۴ بازی Horizon Forbidden West را در دسترس کاربران کامپیوتر قرار دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده