نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۰

بازی‌های معرفی‌نشده اینسامنیاک گیمز لو رفتند

گروه باج‌افزاری Rhysida بیش از ۱/۳ میلیون فایل داخلی استودیو اینسامنیاک گیمز را به‌صورت آنلاین منتشر کرد.

پس از اینکه خبر هک اینسامنیاک گیمز به‌دست گروه باج‌افزاری Rhysida مخابره شد، هکرها از فروش اطلاعات این استودیو به قیمت دو میلیون دلار خبر دادند. بااین‌حال زمانی‌که خریداری پیدا نشد، آن‌ها تمام اطلاعات را در اینترنت منتشر کردند. این اطلاعات شامل بیش ۱/۳ میلیون فایل می‌شود که در مجموع حدود ۱/۷ ترابایت حجم دارند.

فایل‌های لورفته شامل اطلاعاتی حساس از اسناد منابع انسانی و کارکنان، پیام‌های داخلی شرکت و حتی جزئیات گذرنامه است

رسانه اینسایدر گیمینگ برخی از فایل‌های لورفته را بررسی کرد و واقعی‌بودن آن‌ها را تأیید کرد. این فایل‌ها شامل اطلاعاتی حساس از اسناد منابع انسانی و کارکنان استودیو Insomniac Games، اطلاعات مالیاتی، پیام‌های داخلی شرکت، اطلاعات کامپیوتری، فرم‌های پایان خدمت و حتی جزئیات گذرنامه می‌شوند.

در این فایل‌ها اطلاعاتی از بازی‌های در دست توسعه معرفی‌نشده استودیو اینسامنیاک گیمز نیز وجود دارند. در یکی از اسناد قرارداد جیم رایان از سونی و آیزاک پرلموتر از مارول قابل مشاهده است که طبق آن سونی می‌تواند در مجموع سه بازی با محوریت X-Men تولید کند. بنابراین احتمال دارد که بازی مورد انتظار Wolverine درنهایت دو دنباله دریافت کند و به یک سه‌گانه تبدیل شود. علاوه‌براین برنامه آینده استودیو تا سال ۲۰۳۰ فاش شده است.

طبق اسناد لورفته اینسامنیاک گیمز در نظر دارد تا بازی ولورین را در سال مالی ۲۰۲۶ به بازار عرضه کند. همچنین این استودیو در حال ساخت اسپین‌-آفی از مجموعه Marvel’s Spider-Man با محوریت شخصیت ونوم برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۵، بازی Marvel’s Spider-Man 3 برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۸، نسخه جدیدی از مجموعه Rachet and Clank برای عرضه در سال مالی ۲۰۲۹ و یک بازی دیگر از X-Men برای عرضه در سال مالی ۲۰۳۰ است. البته این زمان‌ها تنها پیش‌بینی استودیو هستند و امکان دارد که هر کدام دستخوش تغییر شوند.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده