// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

شینجی میکامی علاقه‌ای به ساخت رزیدنت ایول ندارد

شینجی میکامی، کارگردان بازی Resident Evil اخیرا اعلام کرد که تمایلی به بازگشت به این مجموعه ندارد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شینجی میکامی و هیدکی کامیا، کارگردانان مجموعه بازی Resident Evil طی یک کنفرانس از برنامه‌ها و علایق خود صحبت کردند. شینجی میکامی اعلام کرد که علاقه‌ای به ساخت نسخه جدیدی از رزیدنت ایول ندارد. در این گفت‌وگوی زنده کامیا از حضور درکنار میکامی هیجان‌زده به‌نظر می‌رسید و احترام زیادی برای این بازی‌ساز قائل بود. همچنین هیدکی کامیا گفت که همه دانش خود را از شینجی میکامی آموخته است.

اوایل سال جاری شینجی میکامی اعلام کرد که استودیو Tango Gameworks را ترک کرده است؛ استودیویی که خودش تأسیس کرده بود و به‌عنوان مدیرعامل آن فعالیت می‌کرد. این احتمال وجود دارد که این جدایی فرصت‌های زیادی را پیش‌روی این بازی‌ساز قرار داده باشد. به‌همین دلیل طرفدارها در انتظار رونمایی از بازی بعدی شینجی میکامی و ناامید از عدم بازگشت این بازی‌ساز برای توسعه نسخه دیگری از مجموعه پرطرفدار رزیدنت ایول هستند.

شرکت کپکام تاکنون چندین ریمیک خوش‌ساخت از Resident Evil را تقدیم طرفدارها کرده است و برای انتشار بازسازی‌های بیشتری از این مجموعه محبوب برنامه دارد. شایعاتی از عرضه نسخه ریمیک بازی Resident Evil - Code: Veronica نیز به‌گوش می‌رسد؛ هرچند این مورد هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است.

میکامی و کامیا هردو به کار روی بازی Okami ابراز علاقه کردند، اما مشخص نیست که آیا آن‌ها کنار یکدیگر روی آن کار خواهند کرد یا خیر.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده