نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

استودیو بند و ناتی داگ روی یک بازی معرفی‌نشده کار می‌کردند

پروفایل لینکدین یک انیماتور نشان می‌دهد که استودیو ناتی داگ و استودیو بند در تولید یک پروژه معرفی‌نشده با یکدیگر همکاری داشتند.

پروفایل لینکدین آدام لاوسون نشان می‌دهد که این انیماتور ارشد گیم‌پلی برای مدتی روی پروژه مشترک استودیو ناتی داگ، سازنده The Last of Us و Uncharted و استودیو بند، سازنده Days Gone و Syphon Filter کار کرده است. این انیماتور اکنون در استودیو Archetype مشغول به کار است که توسط اعضای سابق بایوور تأسیس شد.

با اینکه جزئیاتی از پروژه مشترک استودیوهای ناتی داگ و بند در دست نیست، اما طرفدارها ایده‌های مختلفی در این رابطه دارند. برخی از بازیکن‌ها حدس می‌زنند که پروژه مورد بحث دنباله بازی Days Gone یا نسخه جدید Syphon Filter است، ولی مدت‌ها پیش گزارش شد که سونی به‌دلیل عملکرد ضعیف دیز گان با ساخت دنباله آن موافقت نکرده است. همچنین برای حدود ۱۵ سال خبری از مجموعه سایفون فیلتر نیست و احتمال احیای آن بسیار کم است.

بااین‌حال برخی از طرفدارها بر این باورند که استودیو Bend در ساخت بازی The Last of Us Online با استودیو Naughty Dog همکاری داشته است که اخیرا خبر لغو آن مخابره شد. علاوه‌براین، برخی از گیمرها گمان می‌کنند که این دو استودیو با همکاری یکدیگر توسعه نسخه جدیدی از مجموعه Uncharted را شروع کرده باشند.

مدتی پیش تأیید شد که بازی تک‌نفره داستانی ناتی داگ وارد مرحله تولید شده است. سال گذشته نیز اعلام شد که استودیو بند ساخت یک آی‌پی جدید براساس سیستم‌های جهان‌باز Days Gone را آغاز کرده است.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده