نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۵

دنیای بتمن آرکهام پس از بازی Suicide Squad ادامه پیدا می‌کند

جیمز گان تایید کرد آرکهامورس با انتشار بازی Suicide Squad: Kill The Justice League به پایان نمی‌رسد و بازی‌های بیشتری در این دنیا ساخته خواهند شد.

در سال ۲۰۰۹ استودیوی راک‌استدی اولین نسخه از سه‌گانه بتمن خود را با نام Batman: Arkham Asylum منتشر کرد. این بازی دو دنباله با نام‌های Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight داشت که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ عرضه شدند. اکنون پس از حدود ۹ سال انتظار، داستان جهان این مجموعه که با نام آرکهامورس شناخته می‌شود، با بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ادامه پیدا خواهد کرد. اما با انتشار این اثر، پرونده آرکهامورس برای همیشه بسته خواهد شد؟

جیمز گان، رئیس استودیوی دی‌سی به‌تازگی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی تردز اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای پایان آرکهامورس استودیوی راک‌استدی ندارد و پس از انتشار Suicide Squad: Kill the Justice League بازی‌های بیشتری برای ادامه پیدا کردن داستان جهان آن ساخته خواهد شد. جیمز گان همچنین اعلام کرده که خود او نیز یکی از طرفداران بازی‌های استودیوی راک‌استدی است و دوست دارد هرچه زودتر ساخته جدید این تیم را تجربه کند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای انتشار در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) روی پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. پس از اعتراض بازیکن‌ها به‌خاطر عدم امکان تجربه بازی به شکل آفلاین، استودیوی راک‌استدی اعلام کرد که این بازی بخش آفلاین نیز دریافت خواهد کرد. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League آخرین پروژه‌ای است که کوین کانروی فقید در نقش بتمن به صداپیشگی پرداخته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده