نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۱

کاربران موبایل واکنش مثبتی به GTA: The Trilogy – The Definitive Edition داشته‌اند

نسخه موبایل بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition مدتی پیش در دسترس مشترکان نتفلیکس قرار گرفت و کاربران واکنش مثبتی نسبت به آن داشته‌اند.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition شامل نسخه ریمستر سه بازی GTA III ،GTA: Vice City و GTA: San Andreas در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد. بااین‌حال به‌دلیل وجود مشکلات فنی بسیار و تغییرات نه چندان زیاد، بازیکن‌ها و منتقدان واکنش مثبتی به این مجموعه نداشتند و به‌شدت از شرکت راک‌استار گیمز به خاطر انتشار آن انتقاد کردند.

بااین‌حال مدتی پیش نتفلیکس اعلام کرد که به‌زودی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را در دسترس مشترکان موبایل سرویس خود قرار خواهد داد و اکنون این مجموعه به این پلتفرم آمده است. در اتفاقی غیرمنتظره، بازیکن‌ها واکنش بسیار مثبتی نسبت به این مجموعه داشته‌اند و از جلوه‌های بصری تازه و پایداری سه بازی آن شگفت‌زده شده‌اند. طبق گفته طرفداران، نسخه موبایلی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition بهترین راه برای تجربه این سه بازی خاطره‌انگیز است.

در نسخه موبایلی این مجموعه بسیاری از مشکلات فنی که در نسخه کنسولی وجود داشتند، برطرف شده‌اند و همچنین طراحی آب، بافت‌ها و آب‌و‌هوا اصلاح شده‌اند و حتی آسمان بازی نیز دچار تغییرات چشمگیری شده است. علاوه‌براین یک سیستم روشنایی جدید در این نسخه وجود دارد و در سیستم حیات وحش آن نیز تغییراتی اعمال شده‌اند.

در صورتی که قصد تجربه مجموعه GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را روی موبایل دارید، باید مشترک سرویس نتفلیکس باشید که به شما به ۱۰ها بازی مختلف دیگر نیز دسترسی می‌دهد.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده