نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰

داگ کاکل مایل به تکرار نقش گرالت در بازی‌های ویچر است

داگ کاکل، صداپیشه گرالت در بازی‌های The Witcher از تمایل خود برای بازگشت به‌عنوان صداپیشه این کاراکتر در نسخه‌های بعدی مجموعه گفت.

داگ کاکل، صداپیشه شخصیت گرالت از ریویا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دوست دارد همچنان به صداپیشگی قهرمان دوست‌داشتنی مجموعه The Witcher ادامه دهد. او مایل به صداپیشگی این کاراکتر در قسمت چهارم، ریمیک قسمت اول و تمام پروژه‌های آتی مربوط‌به ویچر است. البته داگ کاکل مطمئن نیست که به‌طور حتم در پروژه‌های بعدی مجموعه بازگردد، اما اگر گرالت حضور داشته باشد، این صداپیشه نیز می‌خواهد به آن پروژه ملحق شود.

داگ کاکل اخیرا در گفت‌وگو با رسانه آی‌جی‌ان اظهار داشت: «تا زمانی‌که می‌توانم به صداپیشگی بپردازم، دوست دارم به صداپیشگی کاراکتر گرالت ادامه دهم. این شخصیت به بخشی از وجود من تبدیل شده است. هر بار که استودیو CD Projekt Red با من تماس می‌گیرد و می‌گوید «داگ، آیا برای این پروژه حاضر هستی؟» قلبم تکان می‌خورد، هیجان‌زده می‌شوم و می‌گویم «بله، البته که حاضر هستم»؛ چون خیلی این کار را دوست دارم.

من با توسعه‌دهنده‌های دیگر رابطه نزدیکی ندارم و بسیاری از سازنده‌های دیگری که آن‌ها را به‌خوبی می‌شناسم، توسعه‌دهنده‌های آثار مستقلی هستند که آثارشان از نظر مقیاس بسیار کوچک‌تر است.

برای استودیو سی‌دی پراجکت رد احترام زیادی قائل هستم. من برای آن‌ها کار نمی‌کنم، بلکه با آن‌ها کار می‌کنم؛ بنابراین با فاصله کمی از این استودیو قرار می‌گیرم. من مثل ماهواره‌ای هستم که دور کار داخلی استودیو می‌چرخد و هیچ اطلاعی از پروژه‌های آن‌ها ندارد. هرچند وقت یک‌بار با من تماس گرفته می‌شود، من وارد می‌شوم، یک کار کوچک انجام می‌دهم و بعد به مدار خود برمی‌گردم. بااین‌حال آن‌ها بسیار دوست‌داشتنی هستند.»

ماجراجویی گرالت در بازی The Witcher 3: Wild Hunt

داگ کاکل با سابقه صداپیشگی بازی‌های مطرح دیگری مثل Alan Wake 2 و Baldur's Gate 3 اخیرا در انیمه جدید The Witcher: Sirens of the Deep شبکه نتفلیکس صداپیشگی گرالت را انجام داد.

ماه گذشته استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که تقریبا نیمی از نیروهای این استودیو روی چهارمین نسخه از مجموعه بازی‌های ویچر کار می‌کنند. همچنین کارگردان این پروژه نیز در مصاحبه‌ای گفت که تیم آن‌ها به‌وضوح جاه‌طلبی‌های بزرگی برای این بازی مورد انتظار دارد. درحال‌حاضر تقریبا هیچ اطلاعاتی از The Witcher 4 در دست نیست و تنها می‌دانیم که این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه پیدا می‌کند.

بازی The Witcher 3 به‌عنوان آخرین نسخه مجموعه در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده