نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

زمان انتشار بسته الحاقی Elden Ring لو رفت

زمان انتشار بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring احتمالا فاش شده است.

با اینکه درحال‌حاضر تمام توجه بازیکن‌ها روی Baldur’s Gate 3، بهترین بازی سال ۲۰۲۳ متمرکز شده است، برخی از گیمرها منتظر انتشار اطلاعاتی از نخستین بسته الحاقی Elden Ring در مراسم گیم اواردز بودند. بااین‌حال هنوز جزئیاتی از بسته الحاقی Shadow of The Erdtree در اختیار طرفدارها قرار نگرفته است.

ظاهرا بسته الحاقی الدن رینگ در دومین سالگرد بازی منتشر خواهد شد

حالا چند تصویر از کنفرانس مربوط‌به همکاری Elden Ring و شرکت Thrustmaster، تولیدکننده مطرح جوی‌استیک و گیم‌پد، در اینترنت فاش شده است که اطلاعاتی از بسته‌های الحاقی بازی را فاش می‌کنند. طبق این اطلاعات، توسعه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree به‌آرامی و به‌خوبی پیش می‌رود، اما برای تجربه آن باید کمی منتظر بمانیم.

به‌نظر می‌رسد که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای انتشار در دومین سالگرد انتشار بازی Elden Ring در فوریه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و شرکت Thrustmaster نیز در این زمان کنترلرهای جدید ایکس باکس با طرح این بازی تحسین‌شده را روانه بازار خواهد کرد. توسعه‌دهنده‌ها احتمالا همزمان با انتشار این بسته الحاقی یک نسخه فیزیکی جدید را در دسترس گیمرها قرار می‌دهند که شامل بازی اصلی و نخستین بسته الحاقی می‌شود.

با استناد به اطلاعات لورفته، شرکت Thrustmaster دو کنترلر دیگر با طرح Elden Ring برای عرضه در سال ۲۰۲۵ دارد. به‌نظر می‌رسد استودیو فرام‌سافتور نیز قصد دارد محتوای بیشتری را در سال ۲۰۲۵ برای بازی الدن رینگ منتشر کند؛ بنابراین شاید یک بسته الحاقی دیگر نیز در دست ساخت باشد که در این سال در دسترس قرار می‌گیرد.

پشتیبانی استودیو فرام‌سافتور از بازی Elden Ring در حالی ادامه دارد که آن‌ها مدتی پیش بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon را منتشر کردند و مشغول توسعه چند پروژه دیگر نیز هستند. بازی Elden Ring درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده