نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

اولین تصاویر Marvel’s Blade به وجود مخفی‌کاری در گیم‌پلی اشاره می‌کنند

مدیر هنری استودیو آرکین لیون تصاویر مفهومی جدیدی از بازی Marvel’s Blade را منتشر کرد که ماجراجویی اریک بروکس در پاریس را نشان می‌دهند.

بازی Marvel’s Blade پس از معرفی در گیم اواردز ۲۰۲۳ توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرد؛ زیرا نه‌تنها براساس مجموعه محبوب بلید ساخته می‌شود، بلکه استودیو آرکین لیون، سازنده بازی‌های Dishonored 2 و Deathloop وظیفه توسعه آن را برعهده دارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از توسعه‌دهنده‌های مارولز بلید تصاویر مفهومی جدیدی از بازی را برای افزایش هرچه بیشتر هیجان طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

سباستین میتون، مدیر هنری آرکین سه تصویر هنری از Marvel’s Blade را منتشر کرد که اریک بروکس را در چندین مکان در سراسر پاریس نشان می‌دهند. یکی از تصاویر این شکارچی خون‌آشام را مشغول تماشای شهر از پشت‌بام یک ساختمان نشان می‌دهد؛ درحالی‌که در تصویر دوم در میان سایه‌ها پنهان شده است که احتمالا نشان از وجود مخفی‌کاری در گیم‌پلی دارد. در آخرین تصویر نیز این کاراکتر درحال مبارزه با خفاش‌ها در ایستگاه مترو دیده می‌شود.

هنوز هیچ سخنی از زمان عرضه بازی Marvel’s Blade به میان نیامده است. شرکت بتسدا می‌گوید که این بازی به‌تازگی وارد مرحله توسعه شده است؛ درحالی‌که پروفایل لینکدین یکی از توسعه‌دهنده‌ها نشان می‌دهد که توسعه بازی تقریبا از دو سال پیش آغاز شده است. شرکت Bethesda تاکنون از اظهار نظر درباره پلتفرم‌های مقصد مارولز بلید خودداری کرده است و هنوز نمی‌دانیم که آیا این بازی منحصرا در دسترس کاربران ایکس باکس قرار می‌گیرد یا خیر.

تصویر مفهومی بازی مارولز بلید

تصویر مفهومی بازی Marvel’s Blade

تصویر مفهومی جدید Marvel’s Blade


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده