// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

اولین بسته الحاقی بازی Total War: Pharaoh رایگان خواهد بود

استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده مجموعه بازی‌های توتال وار بابت نحوه ارتباط با طرفدارها و قیمت‌گذاری بازی‌ها و بسته‌های الحاقی خود عذرخواهی کرد.

استودیو Creative Assembly در پاسخ به بازخورد منفی طرفدارها به قیمت‌گذاری بازی Total War: Pharoah و بسته الحاقی Shadows of Change بازی Total War: Warhammer 3 بیانیه‌ای صادر کرد. کریتیو اسمبلی در این بیانیه تأکید می‌کند که متوجه اشتباه خود شده است و درنتیجه تغییراتی را در دو بازی یادشده اعمال می‌کند:

«ماه‌های سختی را گذرانده‌ایم و در مورد ارتباط‌مان با شما طرفدارها مرتکب اشتباهاتی شده‌ایم. ما در استودیو در حال گفت‌وگو برای جبران اشتباه خود بودیم و می‌دانیم که جبران این اشتباه ساده نیست و زمان و زحمت زیادی را می‌طلبد. متوجه نارضایتی و بی‌اعتمادی طرفدارها شدیم و این اتفاق ما را دل‌شکسته می‌کند. ما بازی‌هایی را می‌سازیم تا موجب شادی شوند و الهام‌بخش عشق به بازی‌های تاریخی، تخیلی و استراتژی باشند. سری بازی توتال وار تنها چیزی است که مثل شما به آن اهمیت می‌دهیم و مشخص است که به‌تازگی در اثبات این موضوع شکست خورده‌ایم.»

این استودیو در راستای رویکرد بعدی خود اعلام کرد که بازیکن‌های Total War: Pharaoh متوجه بازگشت بخشی از هزینه‌ بازی به حساب استیم خود خواهند شد. این اتفاق به‌دلیل تغییر قیمت بازی به ۳۹/۹۹ دلار است و همچنین اولین بسته‌ الحاقی بازی که در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود، رایگان خواهد بود. در آینده به‌صورت تدریجی به‌روزرسانی‌های زیادی برای بازی منتشر خواهد شد که شامل ویژگی‌های جدید، نقشه بزرگ‌تر و گروه‌های جدید می‌شود.

بازی Total War: Warhammer 3 نیز به‌روزرسانی‌های متفاوتی را دریافت می‌کند. کریتیو اسمبلی با اعتراض بازیکن‌ها به نبود محتوای کافی در Shadows of Change به‌روزرسانی بزرگی را برای این بسته الحاقی معرفی کرد. این به‌روزرسانی که در ماه فوریه ۲۰۲۴ منتشر می‌شود، تغییرات زیادی را به‌همراه می‌آورد. بسته الحاقی بعدی این بازی با نام Thrones of Decay نیز که برای انتشار در زمستان ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده بود، تا آوریل ۲۰۲۴ تأخیر خورد. کریتیو اسمبلی دلیل این تعویق را عدم تکرار اشتباهات قبلی (بسته الحاقی Shadows of Change) عنوان کرد.

کریتیو اسمبلی گفت: «درصورتی‌که در بخش بعدی ماجراجویی خود مرتکب اشتباه شویم، به سرعت اقدام به رفع آن خواهیم کرد و از آن‌ها درس خواهیم گرفت تا بتوانیم در مسیر درستی قدم برداریم. امیدواریم تا همزمان با تلاش ما برای به‌دست آوردن اعتمادتان صبور باشید و در ماه‌های آتی بتوانیم به این وعده‌ها جامه عمل بپوشانیم.»

بازی‌های Total War: Pharaoh و Total War: Warhammer 3 هم‌اکنون در کامپیوتر قابل تجربه هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده