نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰

تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی Atomic Heart اعلام شد

استودیو ماندفیش با پخش تریلر جدیدی تاریخ عرضه بسته الحاقی Trapped in Limbo بازی Atomic Heart را اعلام کرد.

استودیو Mundfish با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که دومین بسته الحاقی داستانی بازی Atomic Heart با نام Trapped in Limbo در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ (۶ فوریه ۲۰۲۴) در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد.

این بسته الحاقی داستانی به بازیکن‌ها امکان می‌دهد تا به‌جای دنبال‌کردن مستقیم خط داستانی Annihilation Instinct، پایان دیگری از داستان اصلی را تجربه کنند که وقایع آن در سرزمین پر پیچ‌وتاب لیمبو دنبال می‌شود.

دنیای لیمبو ماهیتی سورئال دارد و بازیکن‌ها باید برای پیشروی در آن با چالش‌های پلتفرمینگ مختلف دست‌وپنجه نرم کنند. شخصیت اصلی می‌تواند با جمع‌آوری سیب‌ها به انواع تفنگ و مهارت رزمی جدید دست یابد و سکه‌های طلای کسب‌شده را برای خرید هفت لباس منحصر‌به‌فرد و جدید هزینه کند. هدف داستانی بسته الحاقی Trapped in Limbo آزاد‌کردن مامور P-3 و شنیدن داستان اتفاقاتی خواهد بود که تاکنون برای او رخ داده است.

بسته الحاقی Trapped in Limbo بازی Atomic Heart در اتمیک پس ۴۰ دلاری بازی و نسخه‌های گلد و پرمیوم ارائه می‌شود. سایر بازیکن‌ها نیز می‌توانند این دی‌ال‌سی را به‌صورت جداگانه خریداری کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده