نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰

ناتی داگ روی چندین بازی تک‌نفره جاه‌طلبانه کار می‌کند

استودیو ناتی داگ درکنار لغو بازی The Last of Us Online اعلام کرد که روی چندین پروژه تک‌نفره جاه‌طلبانه کاملا جدید کار می‌کند.

استودیو Naughty Dog اعلام کرد که توسعه بازی The Last of Us Online را رسما لغو کرده است. این توسعه‌دهنده می‌گوید که این تصمیم به‌خاطر تمرکز روی تولید آثار تک‌نفره مبتنی‌بر روایت گرفته شده است. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که درحال‌حاضر بیش از یک بازی در استودیو ناتی داگ مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

این موضوع به‌تازگی توسط استودیو Naughty Dog نیز مورد تأیید قرار گرفت. این توسعه‌دهنده در قسمتی از اطلاعیه لغو بازی چندنفره The Last of Us نوشت: «در استودیو ناتی داگ روی بیش از یک بازی تک‌نفره جاه‌طلبانه کاملا جدید کار می‌کنیم و بی‌صبرانه منتظریم تا جزئیات بیشتری از پروژه‌های آتی را در زمان مناسب به اشتراک بگذاریم.»

نیل دراکمن، رئیس و مدیر نوآوری استودیو Naughty Dog در ماه ژوئن ۲۰۲۲ تأیید کرد که پروژه تک‌نفره در دست تولیدش وارد مرحله توسعه شده است. هنوز جزئیاتی از پروژه‌های در حال تولید ناتی داگ در دست نیست و نمی‌دانیم که آیا این آثار به‌شکل همزمان توسعه می‌یابند یا خیر. این توسعه‌دهنده نیز احتمالا هیچ اطلاعاتی از این پروژه‌ها را در آینده نزدیک منتشر نمی‌کند؛ هرچند شایعاتی از توسعه The Last of Us Part 3 و یک آی‌پی جدید به گوش می‌رسد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده