نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰

تریلر گیم‌پلی Prince of Persia: The Lost Crown مبارزات بازی را نشان می‌دهد

یوبیسافت در تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown بخش‌هایی از سیستم مبارزه و اکتشاف را به نمایش گذاشته است.

با اینکه بسیاری از طرفداران سری بازی‌های شاهزاده پارسی منتظر تجربه بازسازی این مجموعه هستند، اما شرکت یوبیسافت یک نسخه دوبعدی و پلتفرمینگ را نیز در دست توسعه دارد. حال در تریلر جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown می‌توانیم نگاهی جامع به گیم‌پلی با تمرکز بر بخش مبارزات و اکتشاف داشته باشیم.

با تماشای این تریلر می‌توانیم مبارزه شاهزاده پارسی با باس‌ها، نبردهای فنی و بخش‌های پلتفرمینگ چالش‌برانگیز را مشاهده کنیم. بازیکن‌ها برای جابه‌جایی در محیط و پیمایش می‌توانند از حرکت‌های ساده به مانند پرش دوگانه تا پارکورهای پیشرفته ازجمله دویدن روی دیوار و ملق‌زدن در هوا استفاده کنند.

باتوجه‌به اینکه Prince of Persia: The Lost Crown در سبک مترویدوینیا ساخته می‌شود، بازیکن‌ها باید تا حد امکان در جهان بازی به کاوش بپردازند تا امتیاز لازم برای پیشرفت را به‌دست آورند. در بازی Prince of Persia: The Lost Crown قدرت‌های مختلف مبتنی‌بر زمان نیز گنجانده شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان مناطق پلتفرمینگ ویران‌شده را کشف یا آیتم‌های ضروری برای استفاده در آینده را پیدا کرد.

در ادامه تریلر می‌توانیم مهارت‌های رزمی شاهزاده پارسی در نبردها را مشاهده کنیم که ازجمله آن‌ها می‌توان به جاخالی دادن هوایی یا استفاده از کمان اشاره کرد. بازیکن می‌تواند توانایی‌های شخصیت اصلی را در دو بخش دفاع و حمله ارتقاء دهد و مهارت‌های جدیدی را باز کند. بازی شامل یک سیستم زره به‌شکل استفاده از طلسم‌های گوناگون خواهد بود که بازیکن با استفاده از آن‌ها می‌تواند در نحوه مبارزه خود تغییر ایجاد کند و در نبردها پیروز شود.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. گیمرها می‌توانند یک هفته قبل از زمان عرضه به تجربه دموی رایگان بازی بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده