نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

مرد عنکبوتی ۲ در آینده نزدیک نیو گیم پلاس دریافت می‌کند

استودیو اینسامنیاک گیمز از راه‌یابی حالت نیو گیم پلاس به بازی Marvel’s Spider-Man 2 در اوایل سال ۲۰۲۴ خبر داد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 یکی از موفق‌ترین آثار سال ۲۰۲۳ بود که نه‌تنها نظر مثبت طرفدارها و منتقدها را جلب کرد، بلکه در زمینه فروش عملکرد خوبی داشت. اکنون استودیو اینسامنیاک با انتشار بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که در حال توسعه حالت نیو گیم پلاس برای مرد عنکبوتی ۲ است، اما فعلا به زمان بیشتری برای آزمون نیاز دارد. این حالت در اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

در متن بیانیه استودیو Insomniac Games آمده است: «سلام کله عنکبوتی‌ها، خبرهایی در مورد به‌روزرسانی بعدی بازی Marvel’s Spider-Man 2 داریم. می‌دانیم که بازیکن‌ها مشتاقانه منتظر راه‌یابی ویژگی‌هایی مثل نیو گیم پلاس، توضیحات صوتی و بسیاری از موارد دیگر هستند. هوشیارانه روی این ویژگی‌ها کار کردیم، اما برای اطمینان از اینکه آن‌ها کیفیت مطابق با استانداردهای ما را دارند، به زمان بیشتری برای آزمون نیاز داریم.»

«درحال‌حاضر برای انتشار به‌روزرسانی بعدی بازی در اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه داریم و فهرست کاملی از ویژگی‌ها را نزدیک به انتشار آن خواهیم داشت. از بازخوردهای شما اطلاع داریم و برخی از ویژگی‌های درخواستی ازجمله قابلیت تغییر ساعت در روز، تعویض رنگ لباس‌ها و تجربه مجدد مأموریت‌ها را به بازی اضافه خواهیم کرد.»

«بی‌صبرانه منتشر انتشار جزئیات بیشتری در آینده هستیم. درعین‌حال از صبر شما سپاسگزاریم. تیم ما همچنان برای تکمیل به‌روزرسانی بعدی بازی Marvel’s Spider-Man 2 تلاش می‌کند! با تشکر، اینسامنیاک گیمز.»

بازی Marvel’s Spider-Man 2 از زمان عرضه میزبان چندین به‌روزرسانی بوده است که بیشتر آن‌ها روی رفع باگ‌ها و مشکلات فنی تمرکز داشتند. استودیو اینسامنیاک گیمز در ابتدا امیدوار بود تا بتواند قبل از شروع سال ۲۰۲۴ حالت New Game Plus و قابلیت تجربه مجدد مأموریت‌ها را به بازی مرد عنکبوتی ۲ اضافه کند، اما طبق گفته تیم سازنده، این ویژگی‌ها به زمان بیشتری برای آزمون نیاز دارند و امکان عرضه آن‌ها در سال جاری وجود ندارد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 ددرحال‌حاضر در کنسول پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده