نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰

بازی چندنفره مرد عنکبوتی احتمالا در دست توسعه است

باتوجه‌به اطلاعات لورفته به‌نظر می‌رسد که استودیو اینسامنیاک گیمز روی بازی چندنفره اسپایدرمن کار می‌کند.

به‌تازگی تأیید شد که هکرها با حمله باج‌افزاری به اینسامنیاک گیمز اطلاعات این استودیو را به سرقت ببرند و به موارد محرمانه‌ای مثل اطلاعات کارمندها و تصاویر بازی در دست توسعه Marvel’s Wolverine دست پیدا کنند.

حالا پس از انتشار تصاویر جدید بازی Marvel’s Wolverine در اینترنت، اطلاعاتی از پروژه‌های معرفی‌نشده در دست ساخت اینسامنیاک گیمز نیز فاش شده است. همان‌طور که اسناد لورفته نشان می‌دهند، استودیو Insomniac Games سه پروژه معرفی‌نشده دارد: پروژه RCE، بازی Spider-Man 3 و بازی Spider-Verse.

مدتی پیش گزارش شد که استودیو اینسامنیاک گیمز روی یک پروژه چندنفره کار می‌کند و احتمالا بازی Spider-Verse نیز پروژه چندنفره مرد عنکبوتی باشد که در آن می‌توانید شخصیت عنکبوتی خودتان را بسازید، لباس و قدرت‌های مورد نظرتان را به کاراکتر خود اضافه کنید و به‌همراه بازیکن‌های دیگر به تجربه بازی بپردازید.

بازی‌های Marvel’s Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز جزو موفق‌ترین آثار انحصاری پلی استیشن در سال‌های اخیر بودند. درحالی‌که تا ماه مه ۲۰۲۲ نسخه اول این سری ۳۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت، دنباله بازی یعنی Marvel’s Spider-Man نیز توانست تنها در ۲۴ ساعت نخست عرضه خود به فروش ۲/۵ میلیون نسخه‌ای دست یابد و رکورد بهترین فروش روز اول یک بازی انحصاری پلی استیشن را به نام خود ثبت کند.

شروع ساخت نسخه سوم این مجموعه باتوجه‌به این موفقیت‌ها چندان تعجب‌برانگیز نیست، اما باتوجه‌به سرمایه‌گذاری بزرگ سونی روی بازی‌های سرویس‌محور و آنلاین چندنفره، احتمال دارد تا پروژه Spider-Verse تجربه متفاوتی را به بازیکن‌ها ارائه دهد؛ پروژه‌ای که می‌تواند عالی ظاهر شود و نظر هواداران را جلب کند.

درحال‌حاضر تنها می‌دانیم که استودیو اینسامنیاک گیمز روی بازی Marvel’s Wolverine کار می‌کند که طبق گزارش‌ها در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ به‌شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده