// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

ثبت دو علامت تجاری مرتبط با OD جزئیات جالبی از بازی را فاش می‌کند

استودیو کوجیما پروداکشنز اخیرا دو علامت تجاری مرتبط‌با بازی OD را ثبت کرد که در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳ معرفی شد.

استودیو کوجیما پروداکشنز و استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس بالاخره از بازی OD در مراسم The Game Awards 2023 رونمایی کردند. جزئیات چندان زیادی از این بازی در دست نیست، اما طرفدارها اخیرا توانستند ارجاعاتی به بازی Silent Hills را در تریلر معرفی اثر پیدا کنند. هنوز خبری از گیم‌پلی بازی نیست، اما برخی علامت‌های تجاری ثبت‌شده توسط استودیو Kojima Productions شاید به مکانیزم‌های OD اشاره داشته باشند.

دو نشان تجاری برای اسم این بازی به ثبت رسید، اما درعین‌حال یک علامت تجاری برای سیستم جیغ اجتماعی (Social Scream System) و یک علامت برای مخفی‌کاری اجتماعی (Social Stealth) هم ثبت شده است. ممکن است علامت تجاری اول یک سیستم جدید باشد؛ زیرا در انتهای تریلر معرفی شاهد لوگوی SSS بودیم. نظر به اینکه OD اثری مبتنی‌بر کلاود است، احتمالا از این فناوری برای تجربه چندنفره جدیدی بهره خواهد برد.

البته این اولین استفاده خلاقانه کوجیما پروداکشنز از مولتی‌پلیر نخواهد بود. در بازی Death Stranding هم از بخش چندنفره به‌صورت غیرهمزمان استفاده می‌شد تا بازیکن‌ها بتوانند ابداعات دیگر گیمرها را در جهان خود ببینند، وسایل گم‌شده را بردارند و در پروژه‌های اجتماعی مشارکت کنند. باید دید که آیا OD هم از روش مشابهی استفاده می‌کند یا خیر. بازی دث استرندینگ در کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده