نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۱

توصیه جالب صداپیشه رد دد به جوکر فلوریدا

راجر کلارک به جوکر فلوریدا توصیه کرد به‌جای تلاش برای شکایت از راک‌استار از شهرت بیشتری که تریلر GTA 6 در اختیار او گذاشته است استفاده کند.

لارنس سالیوان که بیشتر با نام مستعار «جوکر فلوریدا» در اینترنت شناخته می‌شود، اخیراً مدعی شده که راک‌استار به‌دلیل استفاده بی‌اجازه از ظاهر او در طراحی یکی از شخصیت‌های بازی GTA 6 تا ۲ میلیون دلار باید به او پرداخت کنند. سالیوان با اشاره به صحنه‌ی کوتاهی که یک کاراکتر با ظاهر شبیه به او را در اولین تریلر معرفی بازی GTA 6 نشان می‌دهد، گفته است که او خواستار مذاکره برسر استفاده از مدل شبیه به او توسط این استودیو است و اینکه: «جوکر فلوریدا این را نمی‌پذیرد. شما ظاهر و زندگی من را گرفتید.»

حالا راجر کلارک، صداپیشه شخصیت آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2 در تیک‌تاک به اظهارات سالیوان واکنش نشان داده است. کلارک به سالیوان توصیه می‌کند که هیچ کار عجولانه‌ای انجام ندهد.

اکانت طرفداری Billsyliamgta در توییتر ویدیوی کلارک در تیک تاک را به اشتراک گذاشته است که در آن کلارک با اشاره به جمله‌ی «GTA باید باهم صحبت کنیم» سالیوان، به او می‌گوید: «نه، نباید این کار را بکنی.»

او در ادامه می‌گوید: «نیاز نیست با آن‌ها صحبت کنی، آن‌ها قرار نیست چنین صحبتی با تو داشته باشند. آن‌ها سال‌ها است با کسانی که به‌دنبال شکایت از آن‌ها هستند مواجه‌‌اند و برای این کار وکلای کارآمدی دارند. آن‌ها دقیقاً می‌دانند چه کاری را می‌توانند انجام دهند و از مسئولیت چه کارهایی شانه خالی کنند.»

«اگر من جای تو بودم، سعی می‌کردم در عوض از شهرت و موقعیتی که در اختیار تو قرار دادند به نفع خودم استفاده کنم. به نحوی روی آن سرمایه‌گذاری کن. به هرحال قرار نیست با آن صورت در Home Depot شغلی پیدا کنی.»

جوکر فلوریدا و مدل شبیه او در GTA 6

کلارک هفته گذشته گفته بود که مطمئن است راک استار نهایتاً Red Dead Redemption 3 را خواهد ساخت؛ اما ممکن است او در این پروژه دخیل نباشد. این بازیگر در زمان انتشار تریلر GTA 6 این اظهارات را در پاسخ به سؤال طرفدارانی مطرح کرده بود که درباره احتمال بازگشت راک‌استار به کار روی مجموعه‌ی Red Dead Redemption بعد از عرضه نسخه دوم آن در سال ۲۰۱۸ پرسیده بودند.

«من مطمئنم روزی RDR3 را خواهیم دید. اینکه این روز چه زمانی خواهد رسید، من هم هیچ اطلاعی ندارم. ضمن اینکه روی حضور آرتور هم حساب باز نکنید. حس می‌کنم داستان او به‌طور کامل روایت شده است.»

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده