نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Visions of Mana نیمه جهان-باز خواهد بود

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Visions of Mana جهان-باز نخواهد بود، اما محیط‌های بسیار پهناوری خواهد داشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Square Enix جزئیات بیشتری از بازی Visions of Mana را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. اسکوئر انیکس اعلام کرد که این بازی یک ماجراجویی جهان-باز را تقدیم گیمرها نمی‌کند. پس از اینکه چندین محیط پهناور در تریلر معرفی بازی به نمایش درآمد، سؤالاتی در خصوص اندازه جهان بازی در ذهن بازیکن‌ها نقش بست. به‌هرشکل اسکوئر انیکس می‌گوید که دنیای بازی آنقدرها هم بزرگ نیست.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که کاوش‌های زیادی در بازی Visions of Mana انتظار بازیکن‌ها را می‌کشد. اسکوئر انیکس از اصطلاح «نیمه جهان-باز» برای توصیف دنیای بازی استفاده می‌کند و به «مناطق پهناوری» اشاره دارد که «مملو از اسرار قابل کشف و دشمنان بسیاری برای نبرد» خواهند بود. ظاهرا محیط‌های این بازی بی‌شباهت به ریمیک Trials of Mana نیستند، اما طرفدارها در جدیدترین نسخه مجموعه Mana باید منتظر مناطق بسیار بزرگ‌تری باشند.

توسعه‌دهنده Visions of Mana جزئیات بیشتری از داستان بازی را نیز در اختیار گیمرها قرار داده است. قهرمان داستان یک مرد جوان خونگرم با نام وال است که با دوست دوران کودکی خود رهسپار Tree of Mana می‌شود. طرفدارها می‌توانند انتظار روایت یک داستان سنتی جذاب را داشته باشند. این بازی توسط برخی از توسعه‌دهند‌ه‌های باتجربه سری بازی‌های Mana ساخته می‌شود که شرکت Square Enix نام شماری از آن‌ها را فهرست کرده است:

  • تهیه‌کننده: ماسارو اویامادا
  • صداگذاری: هیروکی کیکوتا، تسویوشی سکیتو و ریو یامازاکی
  • طراحی کاراکتر: هاکان
  • طراحی هیولاها: آیری یوشیکا
  • نظارت بر طراحی هیولاهای مجموعه: کویچی ایشی

بازی Visions of Mana در گیم اواردز ۲۰۲۳ معرفی شد و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر استیم) منتشر می‌شود.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده