نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۸

تلاش اپیک برای اضافه کردن شخصیت‌های نینتندو به فورتنایت ناموفق بوده است

مدیران اجرایی اپیک گیمز مدعی شدند که تلاش زیادی برای اضافه کردن کاراکترهای نینتندو از جمله ماریو به بازی فورتنایت کردند اما تاکنون ناموفق بوده است.

بعد از رویداد بیگ بنگ بازی فورتنایت، اپیک اعلام کرد که در نظر دارد تا برای فصل پیش رو نیز همکاری‌های هیجان‌انگیزی را با برندها و فرنچایزهای شناخته شده‌ی جامعه کاربران خود داشته باشد. لاکپشت‌های نینجا، فمیلی گای، لگو، جی‌آی‌جو و ویکند از جمله مواردی بودند که طی اولین روزهای آغاز فصل جدید به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند یا ازطریق دیگری فاش شدند.

اما با ادامه‌ی روند حضور شخصیت‌ها و مجموعه بازی‌های مختلف در دنیای فورتنایت، بازیکنان این بازی متوجه عدم حضور یک مجموعه‌ی به‌خصوص و البته پرطرفدار دراین‌میان شده‌اند. بعد از گذشت چندین فصل، تاکنون هیچ یک از شخصیت‌های متعلق به نینتندو به بازی فورتنایت راه پیدا نکرده‌اند. شخصیت‌هایی مانند ماریو، لینک، پرنسس پیچ و Ash Ketchum از جمله‌ی مواردی هستند که می‌توانند از دنیای بازی‌های نینتندو به فورتنایت آورده شوند.

حضور ماریو در فورتنایت

اما به‌نظر می‌رسد که نینتندو تاکنون هیچ علاقه‌ای برای همکاری با فورتنایت و اپیک گیمز از خود نشان نداده است. ساکس پرسون، مدیر اجرایی اپیک گیمز اخیراً اعلام کرده که علت عدم حضور هیچ یک از شخصیت‌های متعلق به نینتندو در فهرست همکاری‌های فورتنایت، علاقه‌ی یک طرفه‌ی آن‌ها برای این امر بوده و نینتندو هیچ نشانه‌ای از تمایل برای این اقدام را از خود نشان نمی‌دهد. پرسون در بخشی از صحبت‌های خود در اینباره می‌گوید:

«نمی‌دانم چطور باید این موضوع را بیان کرد. نینتندو همواره استراتژی مخصوص خود را داشته و ما هم همینطور بودیم. امیدواریم که روزی امکان استفاده از کاراکترهای آن‌ها را نیز داشته باشیم. بازیکنان ما خیلی از این اتفاق خوشحال خواهند شد.»

بازی Fortnite با همکاری‌های بسیار زیادی که تاکنون با سلبریتی‌ها، فیلم و سریال‌ها و سایر بازی‌های ویدیویی داشته و منجر به اضافه شدن کاراکترهای این آثار به‌عنوان شخصیت‌های قابل بازی آن شده، شناخته می‎‌شود. متاورس امکان ارتباط با شخصیت‌ها و فرنچایزهای مورد علاقه بازیکنان را در دنیایی فراهم کرده که پیش از این امکان‌پذیر نبوده است. اپیک گیمز که تاکنون منابع زیادی را از این طریق به‌دست آورده است، همچنان به این رویکرد خود در خصوص بازی فورتنایت پایه‌بند است.

اپیک گیمز و فورتنایت تاکنون به‌صورت رسمی اظهار نظری درباره احتمال همکاری با نینتندو در آینده نداشتند.


منبع dexerto
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده