نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Suicide Squad پس از عرضه حالت آفلاین هم دریافت خواهد کرد

راک‌استدی اعلام کرد که امکان تجربه بدون نیاز به اینترنت Suicide Squad: Kill the Justice League پس از عرضه بازی برای گیمرها فراهم می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو راک‌استدی از امکان تجربه آفلاین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League پس از عرضه خبر داده است. در گذشته استودیو Rocksteady اعلام کرد که بازیکن‌ها برای تجربه بازی در زمان عرضه به اتصال اینترنت نیاز دارند؛ موردی که با واکنش منفی بسیاری از طرفدارها مواجه شد.

راک‌استدی در سرور دیسکورد Suicide Squad: Kill the Justice League اعلام کرد که این بازی پس از عرضه به‌صورت آفلاین قابل تجربه خواهد بود: «خوشحالیم که تأیید کنیم امکان تجربه بدون نیاز به اینترنت بخش کمپین داستانی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آوریم. در حال برنامه‌ریزی برای ارائه این به‌روزرسانی در سال ۲۰۲۴ هستیم.»

تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ پخش شد. این بازی به‌شکل انفرادی یا حداکثر چهار نفره کو-آپ آنلاین قابل تجربه است و به‌طور کامل از ویژگی‌های کراس-پلتفرم و Cross-Progression پشتیبانی می‌کند. این بازی نهایتا پس از چندین تأخیر در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده