نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

تاریخ انتشار نیو گیم پلاس Alan Wake 2 اعلام شد

شرکت رمدی اینترتینمنت اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر راه‌یابی حالت نیو گیم پلاس به بازی Alan Wake 2 باشند.

شرکت رمدی پیش از عرضه Alan Wake 2 اعلام کرد که طرفدارها باید پس از انتشار بازی منتظر نیو گیم پلاس باشند. توسعه‌دهندگان اخیرا به عرضه قریب‌الوقوع این حالت اشاره کردند و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Remedy در گیم اواردز ۲۰۲۳ از زمان راه‌یابی New Game Plus به الن ویک ۲ پرده برداشته است.

شرکت Remedy Entertainment تأیید کرد که نیو گیم پلاس در تاریخ ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) برای Alan Wake 2 منتشر می‌شود. این حالت به‌همراه به‌روزرسانی رایگان The Final Draft در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.. حالت New Game Plus امکان شروع دور جدیدی از بازی با حفظ سلاح‌ها، افسون‌ها و ارتقاها را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند.

به‌روزرسانی The Final Draft درجه سختی Nightmare و یک روایت جایگزین با محتوای ویدیویی و صفحات دست‌نوشته تازه را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. بازی Alan Wake 2 در سال ۲۰۲۴ میزبان دو بسته الحاقی با نام Night Springs و The Lake House می‌شود که داستان غنی محصول را بیش‌ازپیش گسترش خواهند داد.

بازی Alan Wake 2 در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ترسناک در مراسم The Game Awards 2023 موفق به دریافت جایزه «بهترین داستان‌گویی»، «بهترین کارگردانی هنری» و «بهترین کارگردانی بازی» شد، اما نتوانست جایزه «بهترین بازی سال» را به خانه ببرد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده