نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۱

بازی The Casting of Frank Stone از دنیای Dead By Daylight معرفی شد

استودیو سوپرمسیو گیمز از بازی The Casting of Frank Stone، اسپین‌آف داستانی بازی Dead By Daylight در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳ رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳، بازی جدیدی از دنیای Dead By Daylight معرفی شده است. بازی The Casting of Frank Stone به‌عنوان اسپین‌آف تک نفره و داستان محور دنیای این بازی ترسناک در جریان گیم اواردز امسال معرفی شده است. این بازی توسط استودیو سوپرمسیو گیمز در دست ساخت است و در آن قرار است شاهد یک تجربه داستانی و ترسناک باشیم.

بازی The Casting of Frank Stone داستانی گروهی از نوجوانان را دنبال می‌کند که در حال زندگی در روستایی در اورگان هستند و غرق تاریخچه فرانک استون که دارای گذشته‌ای بسیار خشن در شهر بوده است، شده‌اند. او به معنای واقعی کلمه روستا را تسخیر می‌کند و او با ایجاد ترس‌های ماورا الطبیعی باعث ایجاد جنایت و مرگ ساکنان روستا می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی ترسناک را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی The Casting of Frank Stone در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد. استودیو سوپرمسیو گیمز برای ساخت آثاری چون بازی Until Dawn، مجموعه The Dark Pictures و بازی The Quarry شناخته می‌شود و هم‌اکنون در حال توسعه بازی Little Nightmares درکنار قسمت جدید بازی دارک پیکچرز است.

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران با ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا رو با ما تجربه کنید. با کد تخفیف ZOOMG خرید کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده