نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۵

تریلر سینمایی جدید بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد

دونت ناد و فوکوس تریلر سینمایی جدید بازی Banishers: Ghosts of New Eden را در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳ منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳، تریلر جدیدی از بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شده است. دونت ناد و فوکوس در جریان گیم اواردز امسال تریلر جدید و سینمایی این بازی اکشن نقش آفرینی را منتشر کردند که در طول تریلر شاهد دو شخصیت اصلی داستان هستیم و در پایان تریلر شاهد نمایش تصاویر کوتاهی از گیم‌پلی بازی نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Banishers: Ghosts of New Eden که در سال ۱۶۹۵ میلادی و در آمریکای شمالی جریان دارد، بازیکنان در نقش دو روح با نام‌های Antea Duarte و Red mac Raith در دنیای مردگان وظیفه دارند تا از جهان در مقابل ارواح شیطانی دفاع کنند. همانند دیگر بازی های استودیوی دونت‌ناد، انتخاب و تصمیمات بازیکنان نقش مهمی در داستان و سرنوشت شخصیت‌های بازی خواهد داشت. بازیکنان توانایی استفاده از سلاح‌های گرم متنوع و نیروهای جادویی و ماورایی برای نابودی تهدیدات این دنیای مرموز را نیز خواهند داشت.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden قرار است در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۴ بهمن ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود.

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران با ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا رو با ما تجربه کنید. با کد تخفیف ZOOMG خرید کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده