نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۲۸

بازی Lost Records Bloom & Rage، اثر جدید سازندگان Life is Strange معرفی شد

استودیو دونت‌ناد در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳ از بازی Lost Records Bloom & Rage، اثر جدید سازندگان Life is Strange با انتشار یک تریلر رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان گیم اواردز ۲۰۲۳، بازی جدید استودیو دونت‌ناد معرفی شده است. استودیو دونت‌ناد در جریان گیم اواردز امسال از بازی Lost Records Bloom & Rage رونمایی کرد که توسط شعبه مونترال استودیو و سازندگان دو قسمت اصلی بازی Life is Strange در دست ساخت است. بازی Lost Records Bloom & Rage یک اثر روایی ماجراجویی است که داستان چهار دوست دبیرستانی به‌نام‌های کت، سوان، نورا و آتمن را در یک تابستان جادویی در سال ۱۹۹۵ برای خودیابی و ایجاد پیوندهای ناگسستنی دنبال می‌کند.

۲۷ سال پس از اینکه آن‌ها با یکدیگر ارتباطی نداشتند، سرنوشت دوباره آن‌ها را به هم پیوند می‌زند تا با رازی که سال‌ها مدفون شده بود روبه‌رو کند که باعث شده بود به یکدیگر قول دهند در مورد آن دیگر صحبت نکنند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Lost Records Bloom & Rage را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Lost Records Bloom & Rage در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد.

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران با ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا رو با ما تجربه کنید. با کد تخفیف ZOOMG خرید کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده