نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۱

نمایش تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League در گیم اواردز

در جریان برگزاری رویداد The Game Awards 2023 تریلر جدیدی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به نمایش گذاشته شد. 

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ساخته‌ی استودیوی راک‌استدی یکی دیگر از بازی‌هایی است که در جریان رویداد گیم اواردز 2023 به نمایش گذاشته شد. در این ویدیو بار دیگر اعضای جوخه انتحار را مشاهده می‌کنیم که سعی در نجات دنیا از دست قهرمانانی دارند که حالا به نابودگران جهان تبدیل شدند. همچنین در انتهای این تریلر، بار دیگر تاریخ عرضه بازی برای ۲۰۲۴/۰۲/۰۲ به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید. 

تماشای تریلر Suicide Squad: Kill the Justice League در یوتیوب 

تریلر جدید Suicide Squad: Kill the Justice League

استودیو Rocksteady و شرکت WB Games اخیراً اعلام کردند که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اکنون تقریبا یک سال دیرتر از زمان انتشار قبلی روانه بازار می‌شود. این بازی شوتر جهان-باز ابرقهرمانی قبلا برای انتشار در اردیبهشت ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون تا تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) به تعویق افتاده است. البته این نخستین‌بار نبود که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League با تأخیر مواجه شد. این بازی در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده بود، اما تا می ۲۰۲۳ و سپس تا فوریه ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. اکنون به نظر می‌آید این بازی ۹ سال پس از انتشار Batman: Arkham Knight، آخرین بازی راک‌استدی در دسترس قرار می‌گیرد.

Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید. 

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران با ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا رو با ما تجربه کنید. با کد تخفیف ZOOMG خرید کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده