// جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Alone in the Dark دوباره تأخیر خورد

سازندگان Alone in the Dark تصمیم به تعویق بازی گرفتند تا مجبور نباشند در تعطیلات کریسمس به شرایط کاری طاقت‌فرسا روی بیاورند.

در ابتدا استودیو Pieces Interactive و شرکت THQ Nordic برای جلوگیری از مواجهه بازی Alone in the Dark با بازی‌های برجسته دیگر در ماه ژانویه تصمیم به تعویق بازی گرفتند، اما این بازی اکنون با تأخیر دیگری روبه‌رو شده است.

دلیل تعویق بازی جلوگیری از کرانچ در تعطیلات کریسمس اعلام شد

تی‌اچ‌کیو نوردیک طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی Alone in the Dark در ماه مارس منتشر خواهد شد و تأخیر بازی به‌دلیل جلوگیری از کرانچ کاری در تعطیلات کریسمس و اطمینان از عرضه آن در وضعیتی است که «نه‌تنها انتظارات را برآورده کند، بلکه فراتر از انتظارات ظاهر شود.»

تی‌اچ‌کیو نوردیک در این بیانیه می‌نویسد: «سال جاری روبه پایان و تعطیلات کریسمس در حال نزدیک شدن است، اما امروز برای اعضای استودیو Pieces Interactive، توسعه‌دهنده بازی Alone in the Dark این‌گونه به‌نظر نمی‌رسد. انتشار بازی در تاریخ عرضه قبلی باعث می‌شد که فصل کریسمس برای آن‌ها به‌جای لذت و شادی، پر از استرس باشد و به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم تا تاریخ عرضه جدیدی برای این بازی تعیین کنیم: ۱ فروردین ۱۴۰۳.»

«سلامت اعضای گروه‌ها در اولویت قرار دارد و تلاش می‌کنیم تا از هرگونه کرانچ کاری در تعطیلات کریسمس دوری کنیم. علاوه‌براین تی‌اچ‌کیو نوردیک و پیسز اینتراکتیو اطمینان می‌دهند که این بازی نه‌تنها انتظارات را برآورده کند، بلکه فراتر از آن ظاهر شود؛ به‌خصوص با اجرای خارق‌العاده بازیگرانی مثل دیوید هاربر و جودی کومر به‌عنوان دو شخصیت اصلی.»

بازی Alone in the Dark در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ مارس ۲۰۲۴) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده