نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹

کیفیت نهایی GTA 6 مثل تریلر بازی شگفت‌انگیز خواهد بود

به‌گفته انیماتور سابق راک‌استار، کیفیت نهایی GTA 6 به اندازه تریلر رونمایی آن شگفت‌انگیز خواهد بود.

طرفداران بازی‌های ویدیویی تاکنون بارها با تریلرهای خیره‌کننده مواجه شده‌اند که درنهایت با کیفیت نهایی بازی فاصله بسیاری داشته‌ و به‌خصوص در زمینه بصری با افت محسوس مواجه شده‌اند. این موضوع باعث می‌شود مخاطب نسبت به اختلاف کیفیت ویدیوهای قبل از عرضه با نسخه نهایی دچار تردید شود. حال باتوجه‌به اینکه بازی Grand Theft Auto 6 به‌تازگی معرفی شد و کیفیت خیره‌کننده‌ نورپردازی و انیمیشن‌ها را نشان داد، برخی در مورد نزدیک بودن کیفیت نهایی بازی با تریلر رونمایی دچار تردید شده‌اند.

مایک یورک یکی از انیماتورهای سابق راک‌استار به شمار می‌آید که از سال ۲۰۱۲ به مدت پنج سال در این شرکت مشغول به کار بوده و در توسعه دو بازی GTA 5 و Red Dead Redemption 2 مشارکت داشته است. این توسعه‌دهنده اخیرا در کانال شخصی یوتیوب خود تایید کرد کیفیت نهایی GTA 6 به اندازه تریلر رونمایی آن زیبا و شگفت‌انگیز خواهد بود. به‌گفته یورک، آنچه ما در تریلر رونمایی دیدیم صحنه‌های سینمایی نبود و درواقع بخش‌هایی از تجربه بازی را نشان می‌داد.

این انیماتور معتقد است راک‌استار با توسعه جزئیات فراوان این بازی می‌تواند عملکرد کنسول‌ها و سخت‌افزارهای مدرن را تا حداکثر توان استفاده کند. یورک در ادامه توضیح داد: «من واقعا از گرافیکی که آن‌ها برای این نسخه از بازی به ارمغان آورده‌اند، شگفت‌زده شده‌ام. بسیاری اوقات شما فیلم‌های سینمایی ساخته شده را می‌بینید اما این تریلر سینمایی نیست. وقتی به تجربه بازی بپردازید، واقعا همین کیفیت را خواهد داشت».

بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده