// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰

تریلر Call of Duty: Warzone نبردهای نفس‌گیر در اورزیکستان را نشان می‌دهد

شرکت اکتیویژن با پخش تریلر جدیدی از نقشه جدید Call of Duty Warzone با نام Urzikstan و ظرفیت ۱۰۰ نفر بازیکن رونمایی کرد.

شرکت اکتیویژن اخیرا با پخش تریلر جدیدی نقشه Urzikstan بازی Call of Duty Warzone را در معرض نمایش قرار داد. این نقشه که به‌همراه به‌روزرسانی فصل اول Call of Duty Modern Warfare 3 به بازی اضافه شده است، تنها ۱۰۰ بازیکن را در خود جای می‌دهد. بازی رایگان بتل رویال کال آو دیوتی: وارزون از اولین روز عرضه در ماه مارس ۲۰۲۰ ظرفیت ۱۵۰ بازیکن را داشت، اما این عدد در به‌روزرسانی جدید به دو سوم کاهش یافته است. 

استودیو ریون سافتور درباره علت اتخاذ این تصمیم گفت: «اولویت اول ما ارائه یک تجربه‌ی بهینه و سرگرم‌کننده به بازیکن‌ها براساس معیارهای حیاتی است. این معیارها شامل زمان درگیری، اندازه نقشه اورزیکستان، زمان‌بندی و اندازه جدید حلقه‌ها، زمان کلی هر بازی (۲۰ دقیقه)، نقاط سرخ، قراردادها و مکانیزم‌های جدید و قدیمی گوناگون می‌شود. باور داریم به تعادل مناسبی برای ارائه مرحله‌های مختلف دست پیدا کرده‌ایم که با غارت منصفانه شروع می‌شود، با درگیری‌های پویای اواسط بازی ادامه می‌یابد و با خروج بهترین بازیکن در انتهای بازی به اوج می‌رسد. مثل همیشه با دقت نظرات بازیکن‌ها و اطلاعات داخلی را رصد می‌کنیم و تغییراتی را در طول زمان ایجاد خواهیم کرد.»

اورزیکستان که هم‌مرز با نقشه قبلی بازی کال آو دیوتی: وارزون است، شامل ۱۱ منطقه‌ اصلی می‌شود و با استناد به فهرست مقایسه اندازه نقشه‌های بازی ۲۰ درصد کوچک‌تر از نقشه Al Mazrah است.

به‌روزرسانی فصل اول بازی Call of Duty Modern Warfare 3 رأس ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه، ۱۵ آذر به‌وقت ایران در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. فصل اول بازی محتوای جدیدی را به بخش چندنفره، بخش زامبی و بخش وارزون اضافه کرد. این محتوای جدید شامل سه نقشه‌ جدید برای بخش چند‌نفره، حالت‌های Gunfight ،All or Nothing ،Infected و Headquarters درکنار بخش داستانی حالت زامبی و Dark Aether Rifts می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده