// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

خریدارهای نسخه فیزیکی بازی آواتار نقره‌داغ شدند

نسخه فیزیکی بازی آواتار پیش از عرضه رسمی در دسترس برخی از بازیکن‌ها قرار گرفت، اما خریدارها قادر به تجربه زودهنگام آن نیستند.

نسخه فیزیکی بازی Avatar: Frontiers of Pandora پیش از عرضه رسمی در دسترس برخی از بازیکن‌ها قرار گرفت، اما خریدارها نمی‌توانند تا روز انتشار به تجربه این بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز بپردازند.

ظاهرا بازی آواتار برای فعال‌سازی اولیه نیاز به اینترنت دارد

کاربری در انجمن ردیت اعلام کرد که حتی پس از تغییر دستی تاریخ و ساعت کنسول خود موفق به تجربه آفلاین Avatar: Frontiers of Pandora نشده است و هر بار با تاریخ عرضه و لوگو بازی مواجه می‌شود.  ظاهرا بازی آواتار برای فعال‌سازی اولیه نیاز به اینترنت دارد که شاید به‌دلیل نصب به‌رورسانی روز اول یا اطمینان یوبیسافت از تجربه بازی در موعد مقرر باشد.

حتی روی باکس آواتار نیز پیغام «برای نصب بازی باید به اینترنت متصل بود» درج شده است. پیش‌تر و در نسخه‌های اولیه جعبه که تبلیغات پیش‌خرید بازی با آن انجام می‌شد، چنین پیغامی دیده نمی‌شد. این موضوع در آینده مشکل جدیدی را به‌وجود می‌آورد که همزمان با قطع ارتباط با سرورها بازیکن‌‌ها دیگر قادر به تجربه بازی نخواهند بود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده