نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

بازی GTA 6 در یوتیوب آتش‌بازی به راه انداخت

تریلر معرفی بازی Grand Theft Auto 6 کار خود را طوفانی آغاز کرد و در ۲۴ ساعت نخست پخش تقریبا ۱۰۰ میلیون بازدید داشت.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر رونمایی بازی Grand Theft Auto 6 در نخستین روز پخش غوغا کرده است. تریلر مورد انتظارترین بازی دهه اخیر از زمان پخش بیش از ۹۶ میلیون بار در کانال یوتیوب شرکت Rockstar دیده شده است. راک‌استار برای پخش نخستین نمایش جی‌تی‌ای ۶ در روز سه‌شنبه برنامه داشت، اما افشای زودهنگام نسخه بی‌کیفیت و دارای واترمارک تریلر آن‌ها را مجبور به پخش زودتر تریلر اصلی در یوتیوب کرد.

تریلر معرفی Grand Theft Auto 6 عمدتا حال‌وهوای شهر Vice City را به نمایش می‌گذارد. این تریلر پیش از اینکه به‌سراغ دیگر بخش‌های شهر برود، لوسیا، یکی از کاراکترهای قابل تجربه بازی را نشان می‌دهد که درباره دلیل افتادن به زندان مورد سؤال قرار می‌گیرد. تریلر رونمایی جی‌تی‌ای ۶ قسمت‌های مختلف بازی، از مهمانی‌ها و گردهم‌آیی‌ خودروهای غول‌پیکر مانستر تراک گرفته تا یورش پلیس و ورود تمساح به خواروبارفروشی را به تصویر می‌کشد.

بازی Grand Theft Auto 6 در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای یک کاراکتر زن و یک کاراکتر مرد قابل تجربه خواهد بود. این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. شرکت راک‌استار گیمز هنوز به عرضه GTA 6 برای کامپیوتر اشاره نکرده است و کاربران این پلتفرم احتمالا باید زمان بیشتری را برای تجربه بازی منتظر بمانند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده