نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

استودیو آرکین احتمالا برای معرفی بازی بعدی خود به گیم اواردز می‌آید

یک منبع موثق مدعی شد که جدیدترین ساخته‌ استودیو سازنده Dishonored و Prey در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.

شاید بازی Redfall به شهرت و سابقه استودیو آرکین لطمه بزرگی وارد کرده باشد، اما نباید از یادمان برود که این همان تیمی است که تولید بازی‌های فوق‌العاده‌ای مثل Dishonored ،Prey و Deathloop را در کارنامه دارد. بنابراین می‌توان همچنان درباره پروژه بعدی آن‌ها هیجان‌زده بود. حالا به‌نظر می‌رسد که به‌زودی اطلاعات جدیدی از این بازی به اشتراک گذاشته می‌شود. حداقل این چیزی است که جدیدترین اخبار فاش‌شده از مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ نشان می‌دهند.

به‌تازگی Nate the Hate، منبع قابل اتکایی که قبلا اطلاعات موثقی را پیش از اعلام رسمی منتشر کرده بود، در جدیدترین اظهاراتش در پادکست خود مدعی شد که استودیوی Arkane بازی جدید خود را در مراسم The Game Awards پیش‌رو رونمایی خواهد کرد. باتوجه‌به اینکه بازی Redfall ساخته استودیو آرکین آستین است، این احتمال وجود دارد که این بازی از سوی تیم آرکین لیون، یعنی سازندگان Dishonored 2 و Deathloop ساخته شده باشد.

با اینکه قبلاً گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر توسعه دنباله بازی Deathloop مطرح شده بود، حتی این احتمال وجود دارد که این بازی از سری Dishonored باشد. اوایل سال جاری اسناد فاش‌شده از مایکروسافت در طول جلسات دادگاه این شرکت با FTC نشان می‌داد که بازی Dishonored 3 در دست ساخت قرار دارد. همچنین مایکروسافت هفته گذشته به برنامه ویژه خود در مراسم The Game Awards 2023 اشاره کرده بود که رأس ساعت ۴:۰۰ جمعه، ۱۷ آذر به‌وقت ایران برگزار خواهد شد. جف کیلی اخیرا تأیید کرد که رویداد گیم اواردز ۲۰۲۳ در طول ۲.۵ تا ۳ ساعت برگزار می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده