نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

راک‌استار از افشای تریلر GTA 6 عصبانی است

یکی از توسعه‌دهندگان Grand Theft Auto 6 از پخش زودهنگام تریلر معرفی بازی ابراز تأسف کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از توسعه‌دهندگان Grand Theft Auto 6 ناامیدی خود از لورفتن و پخش پیش از موعد تریلر معرفی بازی را ابراز کردند. شرکت Rockstar Games برای نمایش نخستین تریلر جی‌تی‌ای ۶ در روز سه‌شنبه برنامه داشت، اما روز دوشنبه یک حساب کاربری ناشناس نسخه بی‌کیفیت و دارای واترمارک تریلر را در ایکس (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت و راک‌استار را مجبور به پخش زودتر تریلر اصلی کرد.

راک‌استار تریلر رسمی GTA 6 را با فاصله کوتاهی از این اتفاق پخش کرد و نوشت: «تریلر بازی لو رفته است؛ پس لطفا نسخه اصلی را در یوتیوب تماشا کنید». خاویر آلتمن، انیماتور ارشد گیم‌پلی جی‌تی‌ای ۶ اعلام کرد که پخش زودهنگام تریلر، آن‌ها را از تماشای ویدیو درکنار سایر اعضای تیم توسعه محروم کرده است: «این واقعا افتضاح است. امیدوار بودم که تریلر را فردا به‌همراه هم‌تیمی‌ها و همکارانم برای اولین‌بار تماشا کنم. ما سزاوار آن لحظه بودیم.»

خاویر آلتمن ادامه داد: «بسیار افتخار می‌کنم به اثری که مشغول توسعه آن هستیم. از تماشای تریلر لذت ببرید». این انیماتور یک ساعت پس از پخش تریلر جی‌تی‌ای ۶ توسط راک‌استار اعلام کرد: «درحال‌حاضر به‌معنای واقعی کلمه به‌خاطر واکنش طرفدارها اشک شوق در چشمانم جمع شده است. نمی‌توانم باور کنم که در تولید این پروژه دخیل هستم.»

ایمی هارتلی، یکی دیگر از توسعه‌دهندگان GTA 6 نیز اظهار داشت: «[تریلر معرفی بازی] کمی زودتر از انتظار پخش شد، اما بفرمایید دوستان! به همه افراد دخیل در این پروژه افتخار می‌کنم. این بازی شگفت‌انگیز خواهد بود».

بازی Grand Theft Auto 6 در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای یک کاراکتر زن و یک کاراکتر مرد قابل تجربه خواهد بود. این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد. شرکت راک‌استار گیمز هنوز به عرضه جی‌تی‌ای ۶ برای کامپیوتر اشاره نکرده است و کاربران این پلتفرم احتمالا باید زمان بیشتری را برای تجربه بازی منتظر بمانند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده